Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2017 11:55 - ВТОРО питане до г-н ДЕЛЯН ПЕЕВСКИ - първото е без отговор
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1118 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Това е второто питане до г-н ДЕЛЯН ПЕЕВСКИ.

Първото ми питане остана без отговор да виси в простраството .

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------              ДО   г-н Делян  Славчев Пеевски

                   София 1421, ул. Крум Попов № 46  ег(т.2 ап.3

                   София 1527 , ул. Екзарх Йосиф № 119  

 

                     To the  President  of USA  Mr. Donald  Trump

 

                        До Европейската комисия  - председател ЮНКЕР

                       

                                                  

 СЛЕДВАЩИТЕ  ПИТАНИЯ   КЪМ ВАС ЛИЧНО  г-н  Делян

                      Пеевски  

                           

                 От   лорд проф.д-р по право  д-р по икономика  МОМЧИЛ  ДОБРЕВ  ДОБРЕВ  - 

                           София ,  ......................................... 

 

 

              Уважаеми г-н   ПЕЕВСКИ,

 

  Принуден съм директно да Ви попитам следното:

 

     1/.  Вече  четири човека , принадлежали  на бившите борчески мафиотски структури  , както и лицето  Юрий Петров ОВЧАРОВ – по неговите думи – ВАШ БЛИЗЪК ПРИЯТЕЛ ми потвърдиха, че    ВИЕ  и  г-н Сотир ЦАЦАРОВ   сте опънали чадър над явно извършеното престъпление  кражбата на игрални автомати и бинго оборудване извършено от Йорданка Борисова Моллова   бивша съдийка  от СГС  от 2001  принадлежаща на мафията и  явно за благодарност направена  2016г.  Частен съдебен Изпълнител и нейни брат – бившия синдик на „ Авиокомпания БАЛКАН“  - адвоката Христо Борисов Моллов , който в съдебно заседание  н РС  Елин Пелин изведнъж заяви, на съдията че съм го заплашил, като съм му казал „курва“ ,  а  даже не съм отронил нито звук в съдебно заседание,  на намерените в тения имот в село  Горско ново село – къща   МОИ СОБСТВЕНИ НА ЕДНА ОТ ФИРМИТЕ МИ СОБСТВЕНО ПРОИЗВОДСТВО ИГРАЛНИ АВТОМАТИ И собствено производство бонги оборудване – тото машина – НАМЕРЕНИ ОТоще от 2006г. от Държавната комисия по хазарта.

  Въпреки че даже Държавната комисия по хазарта намери моята собственост – МОЕ ЛИЧНО ПРОИЗВОДСТВО и РАЗРАБОТКИ 2006г.   ДЕСЕТКИ ПРОКУРОРИ  воглаве  Филчев,  доц- вече проф. Велчев,  а и сега ЦАЦАРОВ  не  образуват наказателно дело и производство срещу  Йорданка Моллова и Христо Моллов .  Десетки прокурори    под управлението на Филчев Велчев и вече ЦАЦАРОВ  не образуват наказателно дело срещу Йорднака Моллова и Христо МОЛЛОВ.

    ЗАТОВА Е ПОРЕДНОТО  МИ  ПИТАНЕ  към ВАС е

  ДАЛИ ТОВА Е ВЯРНО ?!?!

   Макар, че тайно се надявам, да не е така.

 

 

   2/.   Вече  четири човека , принадлежали  на бившите борчески мафиотски структури  , както и лицето  Юрий Петров ОВЧАРОВ – по неговите думи – ВАШ БЛИЗЪК ПРИЯТЕЛ, както и пет независими  личности,  ми потвърдиха, че    Мафията  и ВИЕ  и  г-н Сотир ЦАЦАРОВ  и висши съдии,  ми потвърдиха, че   ПО ПОРЪЧКА НА МАФИЯТА  И ИЗПЪЛНЯВАНА ОТ  СЪДИИТЕ НА  СГС ПРЕДСЕДАТЕЛСТУВАН ОТ съдия Калоян Топалов, от съдиите от САС председателствуван  от  съдия ДОНЧЕВА, съдиите от ВКС  председателствуван  от съдия ЛОЗАН ПАНОв,  съдиите от СРС председателствуван от  съдия ЛАЛОВ  и съдии  от всички  съдилища  в България,   по която поръчка е заповядано  аз и представляваните  от мен фирми,  мои роднини, близки  даже приятели  ДА ГУБИМ ВСИЧКИ ДЕЛА   заведени в съдебната система  в България,  което се потвърждава , от  прекратени  стотици дела, ИЗЧЕЗНАЛИ  СТОТИЦИ ДЕЛА В СРС и СГС , прекратяването на дела по безумен начин,  постановени БЕЗУМНИ РЕШЕНИЯ  в нарушения на всякакви закони на Република България,  поръчки  извършвани от корумпирани  прокурори,  прокурори и съдии  от мафията,

        Изчезнаха дела срещу  Уникредит Булбанк за стотици милиони,  срещу други банки за десетки милиони, срещу застрахователи, срещу лизингови фирми, изчезна и спецелено дело  за над 4,2 милиона главница от 2007 по търговското дело за несъстоятелност на „ Кремиковци” АД,  изчезнаха в СГС спечелени дела в СРС за стотици хиляди левове и спечелени имоти още от 2005г. ,  изчезнаха дела срещу ДЗИ ,  фирми на Емил Кюлев  за кражбата от негова страна на десетки имоти, собственост на бивши застрахователни  дружества  в центъра на София включително сградата на бул. Цар Освободител  № 6 с РЗП над 11 000 кв.м.,  сгради в центъра на София, все дела водени от мои приятели и близки и от наши фирми,  имоти за над 350 милиона евро, прекратяват се по безумен начин заведени от нас дела , като се прехвърлят  в ОС Кюстендил,  ОС Враца, ОС Монтана и там се прекратяват по безумен начин – стотици дела  с наши длъжници,  прекратяват се дела срещу лица, приболи инаши имоти – дарени им от СЪДИИ ОТ ВКС    за нула стотинки, прокурори   прикриват  и опъват чадър над  строителите – измамили ни – видни строители,  явно срещу пари, за стотици хиляди левове,

    И всичко  това сте замесен и Вие според думите на горните лица.

 КОЙ ЩЕ ПЛАЩА ЗА ТОВА ?!?!?!

  3/. Ваша фирма участвувала  в строителството на „ СЕВЕРНАТА ТАНГЕНТА”  около град София  се е „облажила” от КРАЖБАТА НА НАША СОБСТВЕНА ЗЕМНА МАСА от НАШИ СОБСТВЕНИ ЗЕМИ -  1 950 000 куб.метра  земна маса – КРАЖБА за над 75 милиона лева, неплатени ни  нито стотинка, потвърдено  кражба нотариално,  за което уведомихме  даже Вашия приятел мин.председателя БОЙКО БОРИСОВ и  държавни институци  и ТЕ НЕ ПРЕДПРИЕХА НИКАКВИ ДЕЙСТВИЯ ЗА ТАЗИ КРАЖБА  2015 – до март 2016г.  Реално с наша земна МАСА ОТКРАДНАТА ОТ НАШИ ЗЕМИ е построена СЕВЕРНАТА ТАНГЕНТА  на София. 

 КОЙ ЩЕ ПЛАТИ ЗА ТАЗИ КРАЖБА – доказана ?!?!?!

 

    4/. 2015г. узнахме, че във връзка с писма от подкрепяният ОТ ВАС  ЧСИ Георги ДИЧЕВ  до |СГП , до НАП , и други институции – нез знам защо , сбяха образувани  данъчни ревизии,и  въз основа на доклад от 15.01.2010г. на четиримата ЧСИ  - та ЧСИ Кръстьо  Ангелов,  ЧСИ  Стефан Горчев,  ЧСИ Ивано Тодоров Чолаков и ЧСИ Ивайло Илиев , за които  сигнали  узнахме от писмо и доказателство по адм. Дело  на АССГ  от дата  09.01.2015г.  прокурор Марияна Станкова   постановява  постановление  на дата 11.03.2010г. въз основа на което постановява от НАп извършването на  данъчни проверки на Марийка Момчилова Добрева,  добри Дучев Добрев  , на Момчил Добрев Добрев , на наши фирми и МАФИЯТА В ПРОКУРАТУРАТ А търсеше само от мен  неплатени данъци  от 2 000 000,  6 000 000,  8 000 000 лева , бяха запоририна  наши банкови сметкиа , даже бяха запорирани пенсиите на майка ми и татко ми, и накрая  2013г. СЕ ОКАЗА  видно от ревизионните актове ЧЕ НЕ ДЪЛЖИМ НИТО СТОТИНКА.  ЗАРАДИ този рекет татко ми почина, загубихме  приходи от сключени договори за  над 35 милиона щатски долари, блокираха дейностите на фирмите ни, блокираха живота ни. Вярно  тук в тази поръчка не само участие имат ЧСИ Георгти Дичев – подкрепяният от ВАС честен морален ЧСИ,  и други ЧСИ-та  но и  няколко държавници – престъпници. Кой ще плаща загубите !?!?!

  По сигнали на камарата на ЧСИ  явно по нареждането на ЧСИ Георги Дичев, киойто Вие подкрепяте и сте опънали чадър за присвояванията му , ми бахя образувани наказателни производства,  и след доказване  на ЛЪЖИТЕ на  ИЗБРАНИЦИТЕ от поредната поръчка на ЧСИ Дичев  бях оневинен – изобщо ТОРМОЗ  и ГАВРА  с мен НАД 10 години.  Кой ще плаща за това ?!?!!

   Явно и доказано  ПРОКУРАТУРА  ИЗПЪЛНЯВА ПОРЪЧКИ  срещу мен и близките ми. При една такава поръчка от ЧСИ Дичев изпълнена от прокурор МАРИЯНА СТАНКОВА загубих двамата синове , които трябваше да ми се родят.  КОЙ ЩЕ ПЛАЩА  ЗА ЗАГУБИТЕ на човешки животи?!?!?!

   Заради  действията на подкрепяният от Вас ЧСИ Стоян Якимов  загубих сина си, загубих финасирания от над 15 милиона  щатски долара, заради доказаното  присвояване от негова страна ,  и безумните му бузкрупулни действия. КОЙ ЩЕ ПЛАЩА ЗА ТОВА ?!?!!?!?!

      5/.  Или защо  едно лице Красимир Моллов се хвали на подкрепа от ДПС и ГЕРБ , че си плаща при всякакви проверки – било то данъчни или прокурорски, въпреки че доказах  че  за САМО ЕДНО ВЗЕМАНЕ От  249 хиляди лева платена за стотина хиляди лева е кеширал над  един милион лева и е придобил имоти на ГУСв за стотици хиляди левове и  ПРОКУРОРИТЕ НА ЦАЦАРОВ   досега мълчат и не образуват наказателно дело за измама в особено големи размери, ЗАЩОТО  ТАМ СА ЗАМЕСЕНИ ЧСИ-та  от МАФИЯТА ,  подсигурили  кражбата и измамите!!!

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Колкото за поредния опит за убийството на 03.12.2017г. вечерта   - ТОЙ СЕ ПРОВАЛИ  тъй като  съм обучаван  и от чужди служби  да се предпазвам  от убийци.

Тези хора не знаят , че си имат работа с човек - мен , който се е гаврил с десетки  ЧЕНГЕТА  от ДС  не само в София, когато се върнах от Германия 1989г., но и в Западен Берлин 1985 - 1986 и е избягвал смъртта  и  1991 СПАСИХ ЖИВОТА  и СЕМЕЙСТВАТА на  НЯКОЛКО  разузнавачи , били в списъка на един „уж българин” представител този списък в ЧУЖДО посолство,  след което  десетки наши разузнавачи бяха ЗАКЛАНИ   и други в чужбина.

 Ако близък човек не беше с мен  в тази нощ на 03.12.2017г. щях да се справя с  тези двамата  в колата с удоволствие  - за което съм обучаван доста отдавна.

 Нито пулса ми нямаше да скочи даже с един пункт на- горе , даже щеше да спадне на долу.

 

  Спомням си когато  едно ЧЕНГЕ  от ДС  втори секретар на посолството в Берлин през февруари 1985г. ме караше да окрада материала,  в който   с проф. Готе открихме  свръхпроводимост , и ми обещаваше още 1985г. къща във Флорида и 11 милиона щатски долара, но аз не предадох професора си, но заради това ни принудиха да не публикуваме  открието ни и ТАКА НИ ОКРАДОХА  НОБЕЛОВАТА НАГРАДА дадена на двама учени  които откриха подобни свойства  едва  седем месеца след нас,  та  мои приятели от МИ6 ме попитаха какво да правят  с това  продажно ченге,  и аз им казах, че не си слагам карма на душата,  защото заради него прекарах два сърдечни удара и видях светлината в тунела, но да го вханат на чакрък. 2007г.  го хванаха как предава инфо на агент на ЦРУ – тройна хватка,  та той сам реши живота си.

Дата 28 декември 2017г. София    

                                                          Оставам с уважение :

                  / лорд проф.д-р по право д-р по икономика инж. МОМЧИЛ ДОБРЕВ /

 Настоящото е изпратено по пощата с пи



Гласувай:
1



1. bojil - Още лани зажаднели за пръжки кол...
24.01.2018 17:41
Още лани зажаднели за пръжки коледари разправяха за някакво вносно угоено прасе с псевдоним Телян Беевски,но си намериха по-евтино а това го мислех отдавна изядено.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1002170
Постинги: 1250
Коментари: 97
Гласове: 367
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930