Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2019 09:07 - Съдиите на МАФИЯТА във ВКС - Марио Първанов,Илияна Папазова, Майя Русева
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 780 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ако по време на социализма СЪДИИ  от окйто и да било съд НЕ ЗАЧИТАТ И НЕ ИЗПЪЛНЯВАТ И НЕ ПРИЗНАВАТ ВЛЯЗЛО В СИЛА СЪДЕБНО РЕШЕНИЕ  - биваха веднага уволнявани и хвърлени в затвора.
   Това обаче не може да важив сегашновреме - когато съдиите на МАФИЯТА  си пишаг каквото си искат  и ДАЖЕ не изпълняват влезли в сила съдебни решение  , не ги признават.
   Това са СЪДИИТЕ НА МАФИЯТА.
   По-долу трима съдии на МАФИЯТА  с доказателства.

     И ТАЗИ МАФИЯ  се управлява от ЛОЗАН ПАНОВ който никога и по никакъв начин няма да поиска уволнението на по-долните съдии. ЗАЩО ли ?!?!! 
 Отговорети си сами 

-----------------------------------------------------         




   До  Върховен КАСАЦИОНЕН   Съд
             ЧРЕЗ  Върховен Касационен Съд                  Чгрд. 3530/2018 0 3 гражданско                    Съдия Марио Първанов                    Съдия  Илияна Папазова                    Съдия  Майя Русева             

 

                         До Европейската  комисия – председателя ЮНКЕР

                                  Съдии  от ВКС  да не спазват закона и да не

                              Зачитат закона  по ВЛЯЗЛО В СИЛА РЕШЕНИЕ

                              На СГС   - с крайната цел РЕПРЕСИЯ , РЕКЕТ

                                  ИЗНУДВАНЕ  съсипване на здраве и живот

 

                         До омбусдмана Мая Манолова

                         До президента ген.Р.Радев

 

 ЧАСТНА  ЖАЛБА

 

                                         От  Частен     Съдебен  изпълнител Мариола Гарибова

                                                 София ..............................

            Срещу : Определение  № 465 от дата 17.12.2018г.  

                                                     Получено от мен на дата 27.12.2018

                                         Със срок на обжалване до 03.01.2019г. включително

 

 

    Уважаеми  господа Върховни Съдии,

 

   Обжалвам в срок  Определение  № 465  от дата 17.12.2018г. с което съдиите  Мария пърнаво,  Илияна Папазова и Майя Пусева   са оставили без разглеждане  частните ми жалби срещу отказ  за отмяна на  решение  № 36  по протокол  № 185  от 19.01.2018г.  на Съвета на КЧСИ, обективииран в решение  № 88 от протокол  № 187 от дата 09.03.2018г.  и мълчалив отказ  за отмяна на същото решение и съм осъдена  да заплатя  100 ЛЕВА ДЕЛОВОДНИ РАЗНОСКИ,

  Като напълно неправилно, незаконсоъбразно,  в ПРОТИВОРЕЧИЕ НА ЗАКОНА    пълна ГАВРА СЪС ЗАКОНА и правата нми ,ГРУБО ПОГАЗВАНЕ НА ЗАКОНА  ,  поради следните причини:     И моля да отмените    обжалваното  определение   и да отмените  решение  № 36  по протокол  185  от 19.01.2018г. както и  решение № 88  от протокол  № 187 от дата 09.03.2018г., и да отмените  наложената ми ДЕЛОВОДНИ РАЗНОСКИ в размер на 100 лева,  поради следните причини:       1/. НАЛИЦЕ Е ГРУБА  МАФИОТСКА ПРАКТИКА  налагана от съдиите Мария  Първанов  Илияна  ППАЗОВА и МАЙЯ РУСЕВА   тъй като се иска отмяна на  решение № 36  по протокол  № 185  от 19.01.2018г. и последващо  отказ за отмяна на  същото Ршешение,   ТЪЙ КАТО СЪДИИТЕ  ОТ ВКС НЕ ЗАЧИТАТ  ЗАКОНА  НЕ ЗАЧИТАТ ЗАДЪЛЖЕНИЕТО НА ЗАКОНА – ДА СЕ СПАЗВА  И ЗАЧИТА  И ПРИЛАГАНА  ВЛЯЗЛО В СИЛА СЪДЕБНО РЕШЕНИЕ НА СОФИЙСКИ ГРАДСКИ СЪД.       Незачитането на влязло в сила съдебно решение  както  от съвета на Камрата на ЧСИ  ТАКА  И ОТ СЪДИИТЕ ОТ ВКС  е  грубо  и елементарно нарушаване на закона,  грубо потъпкване на закона , НЕЗАЧИТАНЕ Н ВЪРХОВЕНСТВОТО НА ЗАКОНА  - да се зачита  и прилага  влязол  в сила съдебно решентие,  и  СЪЩОТО   УЗАКОНЯВА  РЕПРЕСИИТЕ  на които съм подложено от Съвете на КАМАРАТА НА ЧСИ  с крайната цел да си подам молбата за освобождавенето ми като Чъстен Съдебен Изпълнител,  след като още от 2008г.  МАФИОТСКА ГРУПИРОВКА  дава 800 000 евро на хора от съвета на Камарата на ЧСИ  за освобождаване на мойто място от мен.     С определението си  СЪДИИТЕ ОТ ВКС МАРИЯ ПЪРВАНОВ,   ИЛИЯНА ПАПАЗОВА  и  МАЙЯ РУСЕВА  указоконявт БЕЗЗАКОНИЕТО , НЕЗАЧИТАНЕТО и НЕПРИЛАГАНЕТО НА ЗАКОНА   от страна на Съвета на камарата на ЧСИ  КАКТО  И РЕПРЕСИЯТА,  ПРИНУДАТА  ГАВРАТА с мен като БИВШ НАКАЗАТЕЛЕН И ГРАЖДАНСКИ СЪДИЯ  с десетки години стаж като такава и БЕЗ НИТО ЕДНО ОТМЕНЕНО РЕШЕНИЕ  или присъда.     Това е  поредната гавра със закона на съдии от ВКС  особено на съдиите Марио Първанов, Илияна Папазова  и Майя Русева.     Това определение доказва  обвързаността  на тези съди с МАФИЯТА  и  С БЕЗЗАКОНИЕТО  и ск  ГАВРАТА СЪС ЗАКОНА  .

 

  ВТОРА МАФИОТСКА ПРАКТИКА е определенеот с което съм осадена  да заплатя  100 лева ДЕЛОВОДНИ РАЗНОСКИ ,  с които  съм осъдена  да заплатя на Камарата на ЧСИ,  тъй като ТОВА Е НОВОВЪВЕДЕНИЕ В ПРАВОРАЗДАВАНЕТО - БЕЗ СЪДЕБЕН ПРОЦЕС  да се присъждат ДЕЛОВОДНИ РАЗНОСКИ – ПЪЛНА ГАВРА СЪС ЗАКОНА, даже деловодни разноски   даже НЕ  ЮРИСТКОНСУЛТСКИ ХОНОРАР.

     Съдиите  от ВКС узаконяват РЕПРЕСИЯТА  и БЕЗЗАКОНИЕ  каквото даже НЕ Е ИМАЛО ПРЕЗ ФАШИЗМА на Хитлер.      Отказът  на Съвета на Камарата на ЧСИ за отмяна на тяхно решение  № 36 от протокол  № 185/19.01.2018г., обективиран в Протокол  № 187  жт дата 09.03.2018г. за което узнах на дата  02.04.2018г. ,  ДОКАЗВА ПЪЛНА РЕПРЕСИЯ  И НЕЗАЧИТАНЕ НА ЗАКОНА – НЕЗАЧИТАНЕ НА ВЛЯЗЛО В СИЛА СЪДЕБНО РЕШЕНИЕ  на Софийски Градски Съд  ,с което са потвърдени моите ЗАКОНОСЪОБРАЗНИ ДЕЙСТВИЯ  още повече че  е казано че съм проявила висок МОРАЛ, като напълно неправилно и незаконосъборазно поради следните причини:     2.1/.    Пълна глупост е твърдението написано в мотивите   в Протокол № 187  решение № 88  от дата 09.03.2018. на съвета на Камарата на ЧСИ, че съм поискала прокуратурата за извърши въвода по изпълнителното дело.    2.1.1./.Няма как  да се направи подобен изовд, колкото и да е грешен след като  Съвета на КАМАРАТА НА ЧИС НЯМА КОПИЕ от самото изпълнително дело.    2.1.2./.  Липсва всякаква професионална логика човек с над 30 годишен юридически стаж и изграден професиоаналист като бивш наказателен и граждански съдия и адвокат, да направи подобно искане, като подобно твърдение е с цел злепоставянето ми.     3.2/. Няма никаква процесуална пречка Новия съвет на КЧСИ да отмени  решение на стария Съвет на КЧСИ при наличие  на достатъчни данни за това . Дори и да приемеме за вярно твърдението, че копие от събедното решение на СГС е постъпило в съвета 2 дни след тяхното решение  за образуване  на дисциплинарно дело,  това Решение на СГС Е БЕЗСПОРЕН  ФАКТ и съвета на КЧСИ е ДЛЪЖЕН ДА СЕ СЪОБРАЗИ с него и ДА НЕ СЕ ПОСТАВЯ НАД ЗАКОНА И НАД СЪДА.     Видно  от мотивите на цитираното решение на СГС  е Е СЪМ СЪОБРАЗИЛА  ЗАКОНА иПОСТАНОВЛЕНИЕТО МИ е изработено и с ХУМАННИ ПОДБУДИ , което по същество  не представяла нито ОТКАЗ от извършване на въвода нито грубо непознаване на закона, което се опитват да ми вменят , камо ли уронване престижа на професията , тъй като в мотивите си СЪДАТ – СГС , който  Е НАД КАМАРА НА ЧСИ и над частното съдебно изпълнение, е приел ЧЕ ДЕЙСТВИЯТА МИ СА ЗАКОНОСЪОБРАЗНИ , че като ЧСИ  съм се сблъскала  с изключително тежка житейска обстановка , при което не бих могла  да се справя сама без помощта на държани органи и организации в това число – психолози,  органи на прокуратурат, органи на МВР и други.       Това РЕШЕНИЕ НА СГС  дава един генерален извод – съдебното изпълнение трябва да бъде законосъобразно, но не на всяка цена, когато се КАСАЕ ЗА ЧОВЕШКИ СЪДБИ И ЧОВЕШКИ ЖИВОТ.

 

  ЕДВА ЛИ ДРУГ ЧСИ  в България е ПОЛУЧИЛ  ПОДОБНА ОЦЕНКА  ЗА РАБОТАТА СИ от българския съд.

 

  И вместо поощрение  и обобщаване на практиката в тази насока,  тъй като ЧСИ  при изпълнение на служебните си задължения се сблъскват с подобни ситуации, то АЗ СЪМ ПРИНУДЕНА  ДА ТЪРПЯ  НЕБЛАГОПРИЯТНИ ПОСЛЕДИЦИ ЗА МЕН както и риска  от НАЛАГАНЕ НА НАЙ-ТЕЖКОТО  ДИСЦИПЛИНАРНО НАКАЗАНИЕ – ЛИШАВАНЕ ОТ ПРАВОСПОСОБНОСТ.

 

  ОСТАВА открит въпроса  какво би се случило, ако аз със сила влачех и дърпах ТАЗИ НЕЩАСТНА ЖЕНА от апартамента и бях я изхвърлила на улицата без ПОКРИВ или тя беше изпълнила ЗАКАНАТА СИ ДА СЕ ХВЪРЛИ И ДА СЕ САМОУБИЕ.

 

  Очевидно е ,че тази жена има нужда от медицинска помощ, което не е по силите ми , но ако  бяха  настъпили неблагоприятни последици за нея  ТО ТОВА НЕ САМО ЩЕШЕ  ДА ТЕЖИ НА СЪВЕСТТА МИ до края на живота , но щяха да последват и поредица  отговорности оп НК , а не само дисциплинарни.

 

   МОЛЯ ДА БЪДА РАЗБРАНА ПРАВИЛНО – ЗАКОНЪТ  трябва да се спазва стриктно , но не бива да бъдат пренебрегвани принципите на МОРАЛА И СПРАВЕДЛИВОСТТА  и всеки конкпретен случай следва да се отчита, че се касае за човешки съдби ы АНЕ ЗА ВЕЩИ И ПРЕДМЕТИ.

 Противното превръща съдебните изпълнителни   в НАЙ-ОБИКНОВЕНИ АНДРЕШКОВЦИ.

 

  

 3/.  ФАКТОЛОГИЯ    В срок приложих  МОЛБА ИСКАНЕ  за отмяна на решението  № 36  от ПРОТОКОЛ о№ 185/19.01.2018г.  ИСКАНИЯ  И ПРИЛАГАНЕ НА ДОКАЗАТЕЛСТВА както следва:    1/. Направих  СЛЕДНИТЕ ИСКАНИЯ:

    1.1./. НАПРАВИХ  искане за отмяна на решение № 36 от ПРОТОКОЛ № 185  /19.01.2018г. поради НАЛИЧНО ВЛЯЗЛО В СИЛА РЕШЕНИЕ № 333/15.01.2018г. по гр.дело 16742/2017 , по силата на което се доказва ЧЕ НЯМАМ НИКАКВО НАРЕШИНЕ  ДАЖЕ ВИСОК ЧОВЕШКИ И ПРОФЕСИОНАЛЕН МОРАЛ .

 

МОЛБА ИСКАНЕ  за отмяна на решениние  № 36 

                              ОТ ПРОТОКОЛ № 185/19.01.2018Г.

 

От ЧСИ Мариола Гарибова

 

Във връзка с решение№ 36  от дата 19.01.2018 г.на Съвета на КЧСИ ,с

което е поискано образуване на дисциплинарно производство с искане за налагане на най-тежкото наказание”лишаване от правоспособност от три години”, за което узнах днес 22.02.2018Г.-изпратен протокол от КЧСИ,  правя следните искания пред Вас:

 

Моля,да отмените решението на Съвета,цитирано по горе като незаконно

и да разглате преписката по същество и се произнесете отново по жалбата на Цветелина семкова,връчена ми с ваше писмо изх.5273/38.11.2017г,връчена ми на дата 02.12.2017 г.Съображенията ми за това искане са следните :

 

            1.Решението на съвета е постановено при грубо нарушение на закона ,морала и Устава. Жалбата е разгледана без да е поискано копие от изпълнителното дело,само въз основа на моите изложения и тези в жалбата и приложени от мен копие от изпълнителния листпостановление за възлагане,протоколи за въвод от дати 03.02.2017г.,10.02.2017 г,06.03.2017г.и сигнал до СРП.

            Остава неизяснен въпросът,който води до извода,че решението на Съвета от 19.01.2018г.е най-вероятно антидатирано как Съветът разбра,че не съм администрирала четири месеца жалбата,като няма никакви доказателства за това.С писмо изх.№ 00025/23.01.2018г.съм изпратила на съвета копие от решение на СГС  № 335/15.01.2018 г.по чгр.д.№ 16742/17 г. на СГС І-12 състав. Видно от мотивите на съда моите действия са законни и те съвпадат напълно с изводите на съда.Правилно съдът е приел,че съвм отчела всички обстоятелства по делото и съм приела,че в конкретния случай като орган по принудително изпълнение не е възможно сама да извърша действието въвод.

 

       Това е така,тъй като от фактическата обстановка е видно,че изпълнителното действие следва да бъде извършено ефективно е  чрез съдействието според съда на държавни органи/по смисъла на чл.431 ал.2  изр.2 от ГПК и чл.145 от ЗСВ.Точно по тези причини аз съм поискала и съдействието на СРП,което не съм получила.Съдът е отчел,че е налице изключително комплицирани отношения  между страните по изпълнителното дело и,че действията ми са били затруднени не само от държателката на имота,но и поради поведението на самата жалбоподателка,които съдът правилно е преценил,че обективно са такива,изхождайки от протоколите от дати 17.02.17г.и `13.03.17 г.Нещо повече съдът е приел,че атакуваното от жалбоподателката постановление на практика е обосновано от мен от „хуманни съображения”,каквито очевидно са налице.Това изрично съм и цитирала в протокола от 23.03.17 г. Указанията и становището на съда са ,че на пр актика процесният въвод би следвало да бъде ощъсетвен не само чрез съдействието на цитираните по-горе органи,но евентуално и чрез съдействие на други учреждения,организации и физимчески лица/в това число психолози/- в хипотеза на чл.431 ал.2 изр.1 от ГПК.

          Видно от решението на СГС ,което е от 15.01.2018 г.е ЧЕ АЗ СЪМ АДМИНИСТРИРАЛА ЖАЛБАТА И ПО НЕЯ ИМА ПРОИЗНАСЯНЕ.Администрирането и свързано с процедура по връчване на съобщения за заплащане на такси по свметка на СГС и по ТТРЗЧСИ,връчване на копие от жалбата за становище на заинтересованите страни,копиране и заверяьване на изпълнителното дело,даване на становище на частния съдебен изпълнител и входиране в съда.Очевидно е,че съм администрирала жалбата в законоутановените и разумни срокове и това се вижда от самото изпълнително дело,копие от което не ми е било искано.

          2.Остава открит въпросът какво нарушение е допуснато от мен след като СГС е потвърдил моите действия и аз не съм нарушила ничии права.Нещо повече съдът е приел,че съм спазила закона и съм проявила очевидно „хуманни съображения”,които са налице.Едва ли в историята на частното съдебно изпълнение друг частен съдебен изпълнител е получил подобно признание от съда за своята работа,за това,че е спазил върховенството на закона и не е работил на принципа на всяка цена изпълнение,а е съобразил конкретната житейска и хуманна обстановка.

          Това ли следва да получа,вместо поощрение и изпращане на всички колеги на цитираното по-горе решение,следва искане за налагане на най-тежкото наказание”лишаване от права”

          3.Очевидно е,че в случая се упражнява принуда спрямо личността м с пцел съсипване на кариерата и вивота ми.

          4.Като бивш наказателен съдия лбез инто една отменена присъда и решение,чиято кариера и живот бяха съсипани от ръковоството на КЧСИ ще упражня и потърся правата си прпед всички институции включително и международни.Това не е начин и подход на работа с цел чистка на гилдията,но от кои лица?

          5.Уведомявам ви,че ще сигнализирам Специализирана прокуратура във връзка с протокола на Съвета от 19.01.18г.и като бивш магистрат и професионалист ще съумея много точно и ясно да формулирам престъплението от обективна и субективна страна.

          Квалифицираният от съвета уронен престиж на професията поради неизвършен въвод с опровергава с цитираното по-горе решение,в което съдът много ясно е записал какви пречки съм срешнала,за да не извърша въвода.

          И тъй като този въвод наистина е сложен не само от правна,но най-вече от житейска страна ,отправям разумно  предложение  къв Вас да вземете решение въвода да бъде възложен за изпълнение на най-добрия,принципен,морален, честен Частен съдебен изпълнител,прощъпулника в професията, който е и най-добрият професионалист ,а именно на Частен съдебен изпълнител  Георги Дичев.

 

          Надявам се и разчитам на Вашия професионализъм и морал и моля да отмените решението на съвета ,да изискате от мен копие от изпълнителтото дело и се произнесете по същество на жалбата.

В контекста на горното като допълнителен довод моля да приемете,че жалбата е неоснователна. тъй като съм спазилавсички законови разпоредби,като  съм извършила всички законови действия,във връзка с движението на изпълнителното дело, като съм прпоявила и хуманно отношение,тъй като  принудитеното изпълнение не е на всяка цена и следва всеки един конкретен случай да се изпълнява както въз основа на закона,така и според правилата на хуманизма ,при което се отчитат всички  другите съществени обстоятелства,които имат значение за правилното и законосъобразно поведение и действие  извършване от съдебния изпълнител.

           

 

    ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ СЕ ДОКАЗВА  ИЗВЪРШЕНО  ПРЕСТЪПЛЕНИ Е В ДОКЛАДА И В РЕШЕНИЕТО НА СЪВЕТА  - ЯВНА И ДОКАЗАН РЕПРЕСИЯ .

     Т.е. ВСИЧКИ  ПОІГОРЕ ЦИТИРАНИ ДОКАЗАТЕЛСТВА КОИТО СЕ НАМИРАТ ПО ДЕЛОТО   ДОКАЗВАТ  ЧЕ ДОКЛАДЪТ  ПО ТАЗИ ПРОВЕРКА И ПО ТАЗИ проверка по жалбата   Е  ИЗГОТВЕН ДОКУМЕНТ С НЕВЯРНО СЪДЪРЖАНИЕ  И Е ПРЕСТЪПЛЕНИ Е ТЪЙ КАТО  В КРАЙНА ЦЕЛ МИ СЕ ИСКА ЛИШАВАНЕ ОТ ПРАВА ЗА ТРИ  ГОДИНИ  ВЪЗ ОСНОВА НА ДОКУМЕНТ -  ПРЕСТЪПЛЕНИЕ., ЯВНО И ДОЖКАЗАНО НЕЗАЧИТАНЕ НА СЪДЕБНИ РЕШЕНИЯ НА БЪЛГАРСКИ СЪД.

   ЯВНА РЕПРЕСИЯ  НАТИСК РЕКЕТ  ПРИНУДА ИЗНУДВАНЕ да си подам молбата за напускане като ЧАСТЕН СЪДЕБЕН ИЗПЪЛНИТЕЛ.

 

   

   ВЪВ ВРЪЗКА С ГОРНОТО

 

   МОЛЯ да постановите ОПРЕДЕЛЕНИЕ, с което  отмените  ОПРЕДЕЛЕНИЕ  № 465  от дата 17.12.2018г. ,  след като се запознаете с всички доказателства по делото, да ПОСТАНОВИТЕ ОПРЕДЕЛЕНИЕ с  КОЕТО отмените  ОТКАЗА НА  СЪВЕТА НА КАМАРАТ ОБЕКТИВИРАН  в РЕШЕИНИ Е № 88 от протокол 187  от 09.03.2018г. , и задължите СЪВЕТА НА КЧСИ  ДА ОТМЕНИ  РЕШЕНИЕ  № 88  от протокол 187 от 09.03.2018. както и  решение № 36  от ПРОТОКОЛ  № 185 /19.01.2018г. на съвета на КАМАРАТА НА ЧСИ като напълно неправилно и  незаконосъобразно,

 Като алтернатива да отмените изцяло ДЕЛОВОДНИТЕ РАЗНОСКИ в размер на 100 лева ,  с които  съм осъдена  да заплатя на Камарата на ЧСИ,  тъй като ТОВА Е НОВОВЪВЕДЕНИЕ - БЕЗ СЪДЕБЕН ПРОЦЕС  да е присъждат ДЕЛОВОДНИ РАЗНОСКИ – ПЪЛНА ГАВРА СЪС ЗАКОНА, даже деловодни разноски   даже НЕ  ЮРИСТКОНСУЛТСКИ ХОНОРАР. .

 

Дата 01.01.2019г.     Частен     Съдебен  изпълнител: ......................................../………………../

 

Кантора:  София ...........................

Настоящата частна жалба е изпратена  до  ВКСпо пощата с писмо с обратна разписка на дата 03.01.2019г В СРОК . 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 998461
Постинги: 1248
Коментари: 97
Гласове: 366
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930