Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2020 19:17 - Пета последна част от ПРАВОТО НА ОТГОВОР на предаването на ВАЛЯ АХЧИЕВА - ПОРЕДНАТА ПОРЪЧКА срещу нас и ПОРЪЧКОТО ДЕЛО в ПлОкСъд срещу нас
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 483 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Това е  пета последна част  от правото на отговор   на предаването на ВАЛЯ АХЧИЕВА срещу НАС - ПОРЕДНАТА ПОРЪЧКА.
   ДОКАЗВАМЕ  и ЧЕ САМОТО ДЕЛО в ПлОкСъд  срещу нас е ПОРЕДНАТА ОРЪЧКА НА МАФИЯТА  СРЕЩУ НАС .

  Това е  пета последна част : .
  Сайта АФЕРА ТРЯБВАШЕ ДА ПУБЛИКУВА ПРАВОТО НА ОТГОВОР.
Cайта  EURACTIV  където публикува ВАЛЯ АХЧИЕВА трябваше също да публикува провото на отговор .

   ДА ВИДИМ дали ще сторят ТОВА?!?!?!
----------------------------------------------

      ПЕТА ЧАСТ – ПРОДЪЛЖЕНИЕ    

 

  ПРАВО НА ОТГОВОР

НА ПРЕДАВАНЕТО на журналистката  Валя Ахчиева  на дата  15.09.2020  ИЗЛЪЧЕНО  ОТ ВАШАТА МЕДИЯ СЪС ЗАГЛАВИЕ“ Да избягаш от Темида, като прокълнеш съдията“

 

 От лорд академик проф. Проф. Проф. Момчил Добчрев

От лейди проф д-р Мариола Ангелова Гарибова-Добрева

 

 

 

   4/.  РЕАЛНО  това е продължение  за  извършвана поръчка срещу мен и семейството ми и срещу Мариола Гарибова.

   Този  предхожда  2008г. обаждания  към татко ми  в 1-2 часа вечерта  със заплахи да  аз да прехвърля  имотите.

   Татко ми изкарва инсулт, инфаркт и чупи крак в Бургас  от тези притеснения.

   2010г. се появяват представители на ББ  и искат да им прехвърлим имотите и да  регистрираме продажби на цени 9000  / девет хиляди/ пъти под пазарните. Отказвам.

   2010г. сме поръчани и се иползватисма от ЧСИ георги Дичев до НАП и прокуартура   и започват проверки от НАП и прокуратура.  Възбранява се всичко. Търсят ми се 2 000 000  / два милиона// лева,  6 000 000 / шест милиона/ лева,  8000 000 / осем милиона/ лева  от НАП неплатени данъци. От майка ми и татко ми се търсят по 2 милона лева данъци. ОТ Мариола 2 милиона лева данъци. СиБАНК  2009г. при управлението на Цветелина Бориславова самоловно  ПРАЗИ ЗАПОР за 50 милиона лева  на специалната сметка ан ЧСИ М.Гарибова.

    Най.накрая  от ревизиите на НАП – не дължа НИТО СТОТИНКИ. Татко ми не дължи нищо. Татко ПОЧИНА 2014г. от тези притеснения.

    Спечелихме всички дела в административни съдилища.

    И започнаха 2011- опит за убийството ни – запален дом    където на легло неподвижен лежеше татко  - запалването от две лица с униформи на ченгета.

    Опит за убийството ми 2012г.  когато БУС менива през мен в последния момент се отблъснах и мина засамо през крака ми.

    Последват  7  опит за убийството ми на мен и Мариола.

   2015г  лице  на спирката  на тролеите до НАТФИЗ  на Раковски   нанесе  16 УДАРА С ДРЪЖКАТА НА ЦАДЪР В ГЛАВАТА МИ  от моя лява страна изби ми зъбетие а рцете ми бяха пълни с два  лаптопа.

    При задържането   на 19.02.2020г.  не случайно  бях преведен на ГМ Димитров  след  6 часа чакане – и две лица с две отвертки   - затворници  бяха в коридора  и ме показаха . ЯВНО се готвеше  поредното убисйтво.  Не случано виден шеф на СДВР  ми заяви в СДВР  цтук си защото пишеш против БОЙКО  и против мафията в съдебната система.

 

    Но мафията не спира  дотук.

    Април  2010г.  Министърски съвет  с министър председател в нарушение на всякакви закони  дава на концесия за 35 годии частна земя -  земите коита са закупени.

    Реално  беше подготвена инвестиция за строителство на ЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛА на БАЗАТА НА СВОБОДНА ЕНЕРГИЯ  с 375 Мегавата на тези земи и други обекти.  Инвестиция за 5 милиарда пропада. Изчезват документи в УАГ за ПУП от 2011г.

    От 2015 до март 2016. Мафията краде  над 2,9 милиона куб. Метра земна маса  С КОИТО  Е ПОСТРОЕНА  СЕВЕРНАТА ТАНГЕНТА на София. Загуба за над 75 милиона евро.

    На 30.06.2020  мафията чрез АГКК  краде имоти 256 декара неправомерно.

    Прокуратурата от 2006г. не разследва кражбата на имотите ни в центъра на София -  сгради за над 500 милиона евро – сградата на ДЗИ   , на Позитано, на Св.София,  и други  от  ЕМИЛ КЮЛЕВ и от ДОНЕВ.

   Прокуратурата  не разследва кражбата на фабриките  чиито акции  са заплатени от фими представлявани от мен на борсата  и които представляват от 43 до 49 процента  ЧРЕЗ СЪДИИ . Кражбата е от фирми близки  до СИК и ВИС. Загуби за над 50 милионе евро.

   Поръчката по това дело е безспорна . Не случайно  Кр.М. още на 09 юли 2020 ни заявява пред съдебна зала в СРС , че на 23.юли 2020 ще доведее агитка от журналисти на които ще плати, ще плати и на съдията да ни осъди, и даже ни е осигурил  килия с южно изложение. Това се случва -  журналисктата Валя Ахчиева беше на 23 юли 2020  в Пловдив.  Не случайно  Кр.М. ми заяви, и че ще плати и на съдийката  в СРС понаказателното дело срещу мен по  жалбата на другата съдийка да ме осъди и да ме вкара в затвора.

     Нещата които обещава Кр.М. се случват. ЯВНО МАФИЯТА РАБОТИ. Случайно ли ЧОБАНОВ заявява в интервюто си с Валя Ахчиева:

   „ НАДЯВАТ СЕ ДА ИЗДЪРЖИ  СЪДИЯТА, КОЙТО Е ПРИЕЛ ЗДА ГО РАЗГЛЕЖДА. А ДОКОЛКОТО РАЗБИРАМ, прокурорът по една или друга причина,  няма да е същият€ ТОВА Е ЖАЛКО“.

    ТОВА ГОВОРИ ЗА ПОРЪЧКА И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКА в СЪДА.

     Лъжи са казаното от ЧОБАНОВ, че плашя СЪДИИ. Никога и никъде НЯМА  моя молба със  заплахи към съдии.

     ТОВА СА ЛЪЖИТЕ които РАЗПРОСТРАНЯВА една бивша съдийка с която се разведох 2004г. защото  СЛУЖЕШЕ НА МАФИЯТА и КОЯ БЪЛВА ЛЪЖИ ЗА МЕН.  ПО НЕЙНА ПОРЪЧКА и по поръчка на съдиите Светльо  и Жоро от СГС   и на съдията РУМЕН от ВКС  съдията ЦЕНТОВ трябваше да ме вкара в лудницата  и даже след 7 петорни експертизи които доказват че имам перфектноздраве и желязна психика, ТОЙ НЕ МОЖА ДА ИЗВЪРШИ ПОРЪЧКАТА. Търпя мръсотии  по мой адрес вече повече от 15 години – само ЛЪЖИ и НЕИСТИНИ,  които се разпространяват от тази съдийка  в цялата съдебна система, съдийка която чрез интимни услуги се правила кариета си като съдия.

  Изчезнаха ни делата за имотте в центъра на София  окрадени от ЕМИЛ КЮЛЕВ и ДОНЕВ  вече повече от десет години.-

  ИЗЧЕЗНАХА дела от 2008 – 2006 за имоти, закупени.

  Продължавата да се изпълняват поръчки. Съдии узаконяват кражби на НАШИ ИМОТИ,  НА ОБОРУДВАНЕ и МАШИНИ ЗА МИЛИОНИ, въпреки постанвления на прокуратурата, за които  има ВЕЧЕ ИЗДАДЕНА КНИГА  със заглавие -  „  КАК СЕ УЗАКОНЯВА ЧРЕЗ СЪД  КРАЖБА НА ЧАСТЕН ИМОТ В ПОЛЗА НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА“ автори сме ние.

   Има и издадена книга – РЕСТАРТ на БЪЛГАРИЯ   без мафиотизма в съд, прокуратура държава-  единственото решение! С доказателства за мафията в съд и прокуратура.

    Прокуратурата на ЦАЦАРОВ,  на ГЕШЕВ,  на доц. БОРИС ВЕЛЧЕВ и на ФИЛЧЕВ не разследва,  кражбата на игрални автомати и бинго оборудване ъс загуби за над 29 милиона лева, за имотите окрадени от КЮЛЕВ и ДОНЕВ,  за кражбатна на земната маса,  за присвоените пари от ЧСИ ГД в полза на трети лица, на ЧСИ Я. И други ЧСИ-та.

    А всичко , което съм направил съм го направил след като се върнах от Германия и Австрия  1989   - първия път,  1990 втория път и 1992г. третия път с личните си пари.. не случайно и Васил Илиев  от ВИС  и Карамански са ми се извинявали за рекета който  са извършвали на част от наши 34 игрални заведения . Даже  1992г. спасих няколко СЕМЕЙСТВА ОТ СПИСЪКА който  едно лице дава в Турското полоство и след който акт 34 БЪЛГАРСКИ РАЗУЗНАВАЧИ БЯХА ИЗКЛАНИ ЗА ЕДНА НОЩ.

  НЕ СЛУЧАЙНО  генерала ЛЮБЕН ГОЦЕВ още 2005 заявява замен:/ „ ДОБРЕВ,  ТОЯ НЕ МОЖЕМ ДА ГО ЯХНЕМ НИКОГА!!!“.

 

    Това че сме от 2010г.  лорд и лейди дължима на хора които оцениха ПРИНОСАНА НИ В НАУКАТА    и ни направиха такива.

      Мариола Ангелова  Гарибова-Добрева е проф. Д-р по право доктор хонорис кауза, бивш наказателен и граждански  съдия  с десетки години стаж като такава, бивш адвокат 

      АЗ - Момчил Добрев Добрев – проф. Проф. Проф. Д-р д-р д-р хонорис кауза,     академик –2020,Момчил Добрев Добрев създавам следните теории: Космологическа теория на информацията – 1991,  Теория на вихровите полета – 1991,  Теория за степента на доверие- 1992г, Теория на блъфа -  1992г.,Теория за степента на истината – 1991г.,  Теория на мафията – 2003г.,Теория на  корупцията  - 2001г.,.  Теория за генериране на кризи – 2010г.,Теория и практика на Мафиотизма. Финансово-банков ресурсен технологичен мафиотизиран Материализъм – 2010г., Теория и практика на свободната енергия – 1991г., Теория на информационно енергийната медицина 2007 – съвместно с Мариола Гарибова,Теория на универсума – 2006г. – съвместно с  Мариола Гарибова, Практически закони в икономиката – 1993г. – закон за увеличение на крайната цена, закон за   управление на крайната цена.,  Теория и практика на енергийно-информационна генетика,енергийно–информационна психология и енергийно–информационна психиатрия-2009 съвместно с Мариола Гарибова. Лорд проф.проф.проф.д-р д-р Момчил Добрев е единственият изследователски професор в три дисциплини– физика, икономика и право. През далечната 1985г. Само за една година завършва три години и половина в Техническия Университет Илменау,и веднага е поканен да работи съвместно с проф. К.Х.фон Готе в неговата лаборатория, където под ръководството на професора февруари  1985г.откриват  свръхпроводимост , но им е забранено да го публикуват след като агенти на Държавна Сигурност от България започват да притискат Момчил Добрев. 1987г.  Нобеловия комитет дава Нобеловата награда за свръхпроводимост на други два а учени от Швейцария открито и публикувано през септември 1985г. Момчил Добрев е създател на два генератора за свободна енергия още 1991г.

    Направихме открития  и в археологията след като 2015  учихме  археология и архиометрия с Мариола . Направихме открития  в енергийно информацонната генетика – енергейната адаптаци яв генетиката.

   Направих откритя във физиката – още 1991г. открих НОВА ФУНДАМЕНТАЛНА СИЛА,  с която се оборват  теориите не Айнщайн и други лица и която е в основата ЗА ГЕНЕРАТОРИТЕ НА СВОБОДНА ЕНЕРГИЯ.

  Направих открития  в икономиката.

  НЕ СЛУЧАЙНО  още 1984г.  над 500 ГЕРМАНСКИ ПРОФЕСОРИ  се съгласяват с един професор че  МОМЧИЛ ДОБРЕВ   е ГЕНИЙ.  Не случайно  само за една година завършам в Германия Илменау  3,5 години от следването си. Въпреки че тогавашни я втори секретар Стоил Стоилов  ченге от ДС и продал се на ЦРУ   ми направи проблеми  както и тогавашния първи секретар Сираков който не изпълни заповед наминисътр Бучков да уча теоретична физика паралелно в Лайпциг.

  2019  спечелих СВЕТОВНАТА НАГРАДА ПО ИКОНОМИКА 2019 – виж- usa news corp  dr momtchil dobrev.

   Избран съм  2010  за ЕДИН ОТ 10  „ВЕЛИКИ УМОВЕ НА 21 ВЕК“

   Избран съм  2012  един от 5  носители на „ МЕЖДУНАРОДНАТА НАГРАДА З А НАУКА АЙНЩАЙН“  и десетки други световни награди.

.  Дата 19.09.2020  София   С уважение    / лорд академик профМомчил Добрев 


това е краят  на правото на отговор 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 982788
Постинги: 1239
Коментари: 96
Гласове: 364
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031