Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2013 12:14 - ЗА УБИЙСТВОТО В Ж.К. ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ - СОФИЯ - НЕЯСНИ ВЪПРОСИ
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1589 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   За мен  убийството в ж.к. Гоце Делчев гр. София е убийство  , извършено от друго трето лице извън фамилията.
    Не се връзват много неща.
    Много лесно се решават  нещата от МВР- както винаги.
    Реално  фактите са следните: - бащата - полковник - минимум пенсия  700 лева , взел при пенсиониране  минимум  20 работни заплати.
    Майката също  е взела  20 работни заплати като се е пенсионирала от МВР.
    Куршумите са 6 / шест/ броя.
    Къде е разковничето?!?!?!

        Концентрацията на натривките по ръцете на бащата. Ако концентрацията отговаря на шест изтреляни куршума -  то той е извършителя.  То реално  това не е .
         Просто  с  пистолета  за мен е стреляло друго лице. Разположението на труповете говори  за никакви реакции за отбрана, защита, бягане на жертвите от убиеца.
         Няма  и битов конфликт.  Освен това  фамилията е продала и друг имот,  т.е. може в апартамента да е имало  ДОСТА  ПАРИ, Никой  не говори  дали съществуват паррите по сметки  на фамилията или не, дали са били в къщата.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

        Това ми напомня  когато  на 21.09.2011г.  когато  лице ОБЛЕЧЕНО В ПОЛИЦЕЙСКА УНИФОРМА ЗАПАЛИ ДОМА МИ.  Свидители БОЛ.  Никой  до момента не е разпитван.
     Разбрах, че е поръчка  от държавници .
    Никаква реакция на полицията . Майка ми баща ми щяха да изгорят.
     Никой от свидетелите  и до момента  не е разпитан.-

      Това ми напомня  втора серия - на 11.01.2012г.  - ВТОРИ ЯОПИТ ЗА УБИЙСТВО НАД МЕН.  БУС движещ се с над 80 км./час и опитващ се да ме премаже.
      Данни да буса, номера,  всичко дадено на МВР.
      Никаква проверка , никакво разследване.
        ЗА МЕН МВР Е МАФИЯ от престъпници.
        Много малко са честните хора   от МВР.

        Не е случайно  че на 04.01.2013г.  " случаен" човек МЕ ПРЕДУПРЕДИ    в метрото  ЧЕ  СЪМ ПОРЪЧАН ОТ ДЪРЖАВНИЦИ - ПОРЪЧАНО Е УБИЙСТВОТО МИ.
        Има е честни  служители на ДАНС и МВР, но те са малко.
       Друг път ще Ви разкажа  за това като се върнах от ГДР  пред март  1989г.  КАК ЧЕНГЕТА  ОТ ДС  МЕ СЛЕДЯХА  15 дни, и как ГИ ВРЪЗВАХ ПО СПИРКИ , И КАПАНЧЕТА.
     Горките!?!?!?!?!




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 998818
Постинги: 1248
Коментари: 97
Гласове: 367
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930