Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2013 20:09 - СОТИР ЦАЦАРОВ И ПОДСЛУШВАНЕТО ОТ МВР- ЦЕЦО И СИЕ
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1111 Коментари: 0 Гласове:
1




       Още първия ден когато  се разчу заявих, че  ако се търси не трябва да се търси в МВР,  а в ДАНС.
       Ако в МВР  се намери  една кола,  то в ДАНС са доста и по-новички.
       Реално  с  една апаратура  може да бъдат  следени  над 50 телефона едновременно,  и то когато  колата се намира близко  до клетката.
    Къде са доказателствата: Безспорните доказателства  са в мобилните оператори. Всяко " прикачване"  към една клетка  се  констатира  от  мобилния оператор и се регистрира и даже за кои  телефони става въпрос.
       РОМАН ВАСИЛЕВ И  СРС-тата.
       На бланката  подготвена от РОМАН ВАСИЛЕВ - прокурор  СГП даже  е написано както по време на социализма - "УТВЪРЖДАВАМ" и т.н.  даже  е  написано  името на  СОТИР ЦАЦАРОВ  на бланката.  
      От къде  РОМАН ВАСИЛЕВ е сигурен , че ЦАЦАРОВ ще подпише  искането за подслушване.
       ВСИЧКО  Е УГОВОРЕНО ПРЕДВАРИТЕЛНО. ВСИЧКО Е ДОГОВОРЕНО.
       АКО  СОТИР ЦАЦАРОВ  ИМА  чести, морал и достойноство ,  ВЕДНАГА ЩЕ УВОЛНИ РОМАН ВАСИЛЕВ .
     Ако ?!?!?!?! 
       При втория  опит за убийството ми  станал на 11.01.2012г. един месец след  опита за убийство,  КОЙТО НЕ СПОЛУЧИ,   А УБИЙСТВОТО МИ Е ПОРЪЧАНО  и ЦЯЛОТО МИ СЪСИПВАНЕ НА МЕН И СЕМЕЙСТВОТО  МИ  Е ПОРЪЧАНО  ОТ ДВАМА ПРЕСТЪПНИЦИ - ДЪРЖАВНИЦИ , ЕДИН  ТЕХЕН  ПАРТИЕЦ В СТОЛИЧНА ОБЩИНА  И ДРУГИ ДВЕ ЛИЦА.
      СЕ ПОТВЪРДИ, ЧЕ  В ДЕНЯ НА ОПИТА НА УБИЙСТВО  СА МИ ПОДСЛУШВАЛИ  ТЕЛЕФОНИТЕ - А ТЕ СА НЯКОЛКО  ЧЕТИРИ ЧАСА  ПРЕДИ ОПИТА ЗА УБИЙСТВО.  И БУСА Е  ЧАКАЛ, ЗА ДА МЕ ПРЕМАЖЕ.

     ЛОШО Е ЧЕ  ЗНАЕМ ВСИЧКО ?!?!?

    НЕ СЛУЧАЙНО  НИТО МВР,   НИТО ПРОКУРАТУРАТА НА  НИКОЛАЙ  КОКИНОВ И РОМАН ВАСИЛЕВ НЕ РАЗСЛЕДВАТ  НИТО  ПЪРВИЯ  НИТО ВТОРИЯ ОПИТ ЗА УБИЙСТВОТО МИ .


  
        Лошото е, че, .
либния
 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 983285
Постинги: 1239
Коментари: 96
Гласове: 364
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031