Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2015 09:06 - ВКС и ВАС - Мафията в действие - ПОРЪЧКА НА НАЙ-ВИСОКО НИВО
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1452 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.05.2015 11:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Вчера 13.05.2015г. приятел ми се обади, и ми разказа следното:
    Седнали  с негов приятел в  едно заведенеие в центъра на София да похапнат. На съседната маса седнали деловодителки  от СГС и ВКС и те да хапнат. Изведнъж една от деловодителките  станала и се приближила  до приятели ми и му заявила: "Нали Ви есте приятел на  лорда Момчил Добрев?!?! И да знаете, поръчано е от ръководството на ВКС и на ВАС Добрев да губи всички дела , които постъпят във ВКСи ВАС , и не само във ВКС и ВАС ,  но и в СГС и съдилищата в странат. Наредено  е от ръководствата на ВКС и ВАС Добрев да губи всички дела!!!".
     Това вече е върха.  Това , че е наредено  от ръководствата на ВКС и ВАС да губя  всички дела, го знех,  но ВЕЧЕ ДЕЛОВОДИТЕЛКИ  да приказват и изпълняват десйтвията - заповедите на ръководителите си. Това вече е прекалено.  МАФИЯТА ВЕЧЕ НЯМА СВЯН,  за морал тя никога не го е имала.  ПОРЪЧКИТЕ  НА МАФИЯТА ми са известни.  Спомням си една поръчка по едно дело срещу една община  2008г. когато  на съдиите  им беше заявено ЧЕ СА ПОЛУЧИЛИ ПОРЪЧКА  ОТ КМЕТА  чрез  председателя на съответния съд,  фирмата която представлявам да загуби делото. МОМЕНТАЛНО  ВСИЧКИ СЪДИ И  ОТ ТОЗИ СЪД САМО ЗА ЕДНА СЕДМИЦА СИ ДАДОХА ОТВОД. След това  делото са прехвърли  на един съд в провинцията. Итам поръчката ЗАДЕЙСТВУВА. 
        Спокоен съм,  защото съм над тези неща.  НАД ПАРИТЕ И други неща!  Знам, че има ГОСПОД!!!
        1/. През 1985г. февруари  с един мой професор в Германия открихме  свръхпроводимост с металокерамичен материал. Внезапно  ЧЕНГЕ ОТ  посолството в БЕРЛИН  започна  да ме ухажва  ида ми нарежда  да открадна материала. АЗ естествено не можеха да предам професора си , който ме беше поканилм да работя с него в тази лаборатория. А как стана това ли.  Още  на първия семестър  се явих на изпитите  за две години и този велик професор беше казал  , след като издържах изпитите си - писмени с отличен , :  " Я ми го деведете тоя?!?!   Що за човек е ?!?!".  Отидох при него и след  3,5 часа разговор по материята ФИЗИКА,  той стана прав и ми каза:  " Утре Ви искам в моята лаботароия!.
      Какво бяхме направили . БЯХМЕ  НАПРАВИЛИ ВЕЛИКО ОТКРИТИЕ. ЩАЗИ  разбраха обаче за рекера  на това ченге от ДС - дипломатическо лице  от посолството в БЕРЛИНи ни забраниха да публикуваме  оОТКРИТИЕТО СИ ,  а мен ме поканиха  много интелигентно вече да не посещавам тази лаборатория.   А ЧЕНГЕТО  ОТ  ДС  ми предлагаше  10 милиано щатски долара  и къща във Флорида ако окрада материала.  ЯВНО БЕШЕ   ПРЕВЕРБОВАН ЗА САЩ  и  беше се продал на САЩ.
      Подобно открие  направиха  двама шмейцарци  през септември 1985г. и  1987г . получиха  НОБЕЛОВАТА НАГРАДА  за това откритие.  Т.е. АКО НЕ БЕШЕ РЕКЕТЪТ на това лице  моят професор и барабар с него и аз ЩЯХМЕ ДА БЪДЕМ НОСИТЕЛИ НА НОБЕЛОВАТА  НАГРАДА  за физика  през 1987г. 
     ЧЕНГЕТО СИ ПЛАТИ.  2007г.  СЕ ХВЪРЛИ ОТ 18 етаж от дипломатически блок в МОСКВА.

     2/.  1997- 1998  след  като една формите, които представлявам купиха  акции  на фирми през ФОНДОВАТА БОРСА  и - то  акции - блокиращи квоти , МАФИОТСКИТЕ ГРУПИРОВКИ които бяха  спечелиле ЧРЕЗ МАСОВАТА ПРИВАТИЗАЦИЯ   акци и - ЗА НУЛА СОТТИНКИ по 33 % от някой от тези фабрики,  започнаха процедура  за кражба на тези фабрики, независимо, че фирмата ми имаше блокираща вота над  39  % и даже над 49% . На едно от  Общите събрание  на входа на  едната от фабрикитге , ме чакаха  14 бандити ВЪОБРЪЖЕНИ  с ОРЪЖИЯ. Попитаха ме, аз ли съм  Момчил Добрев. Отговорих утвърдително,  бях дошъл сам с акциите си. " Ако искаш да си ЖИВ, се обръжай и се връщай откъдето си дошъл. Предпочетох да съм жив.  След това хората на МАФИЯТА  си прехвърлиха цялата фабрика на тяхна фирма. РЕЗУЛТАТЪТ .  ВСИЧКИ КОИТО ГО НАПРАВИХА и техните ПОМАГАЧИ - ТЕ И ДЕЦАТА ИМ БЯХА ПОКОСЕНИ ОТ РАК и починаха.

    3/.   2004г. една  курва и проститука съдийка  от СГС - казвам го защото това е истина- има записи  на групов секс на тази съдийка още от 2003г. ХОДЕШЕ   В КАБИНЕТА НА СЪДИЯ ЦЕНОВ  - наказателен съдия  от СРС,  и го увещаваше, да ме вкара  в лудницата, защото  не трябва да си виждам сина.  На съдия ЦЕНОВ  председателя тогава на СГС  му беше  обещал   да го вдигне  съдия в СГС,  а съдия от ВКС му беше обещал  да вдигне  съдията ЦЕНОВ  във ВКС, АКО ИЗПЪЛНИ ПОРЪЧКАТА.  съдията Ценов беше се взел на сериозно.  Обаче  даже  след  тройна, и петорни експертизи  ,  - всички доказваха  че съм абсолютно здрав. Даже  при една от петорните експертизи  след 4 часа  разговорче  , трима от присиатрите  изцялоза извън помещението  и заявиха,:  " ТОЯ ИМА ЖЕЛЯЗНА ПСИХИКА. Ако иска  сега  МОЖЕ ДА НИ ЛИКВИДИРА  и няма да му мигне окото!".  Не случайно  съм бил обучаван накъде и от някои.  След година  и половина  СГС прекрати делото. Преди да го прекрати  казах на съдия ЦЕНОВ  -  ИМА ГОСПОД  И ТОЙ ЩЕ ВИ НАКАЖЕ  най-жестоко.  След като прекратиха  делото  съдия ЦЕНОВ ме среща на улицата пред СРС_ - Римската стена ,  и ми заяви, Добрев  те ме принудиха, а аз исках  да се кача  ПО-НАГОРЕ.  Аз му казах,  Знаете, че сте болен от рак нали.  .......
  Така че   съди ЦЕНОВ  БЕШЕ НАКАЗАН ОТ ГОСПОДА -  почина от рак.

       4/.  Така се случва   и с всякакви съдии  по поръчката  на които  ИЗЧЕЗВАТ МОИ ДЕЛА, ИЗВЪРШВАТ ПОРЪЧКИ  ЗА ГУБЯ ДЕЛА -  ГОСПОД НАКАЗВА  ВСИЧКИ ТЕЗИ СЪДИИ, ПРОКУРОРИ - поръча ли ме. 
  ТАКА ЧЕ СЪМ СИГУРЕН ,ЧЕ И ТЕЗИ  РЪКОВОДИТЕЛИ ОТ ВКС И ВАС  КОИТО  СА ЗАПОВЯДАЛИ ДА ГУБЯ  ВСИЧКИ ДЕЛА  , ще  бъдат НАКАЗАНИ ОТ ГОСПОД.

      ИМА ГОСПОД  И ТОЙ ВИЖДА ВСИЧКО. И при двата си сърдечни  удара преживени в Герамния  , видях  светлината в тунела.

     ТАКА ЧЕ НЕКА ГОСПОД  НАКАЖЕ  ДО ДЕВЕТО КОЛЯНО  ВСИЧКИ ТЕЗИ КОИТО  СА НАРЕДИЛИ  ДА ГУБЯ  ДЕЛАТА СИ В СЪДЕБНАТА СИСТЕМА  В БЪЛГАРИЯ И ТЕЗИ КОИТО ИЗПЪЛНЯВАТ ТЕЗИ ПОРЪЧКИ - тях и целите им семейства. А.





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 999861
Постинги: 1250
Коментари: 97
Гласове: 367
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930