Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2015 10:21 - ГОСПОД и наказанието му на съдията ЦЕНОВ и други лица
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1151 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 За това , което ви пиша,   се печата цяла книга.
  Това е доказателство КАК   СЪДИИ И ПРОКУРОРИ  ИЗПЪЛНЯВАТ ПОРЪЧКА  да  ВКАРАТ  НАПЪЛНО ЗДРАВ ЧОВЕК в " лудницата".

   През далечната 2004г. явно  доста добре планирано  тогавашните ми съпруга - СЪДИЙКАТА ОТ   СГС ЙОРДАНКА БОРИСОВА МОЛЛОВА  предвидливо  в началото на май  изпраща сина ни  при нейните родители в град Горна Оряховица.  На 20.06.2004г.  същата  ЧЕСТНА , МОРАЛНА ЕТИЧНА СЪДИЙКА  МОЛЛОВА  се изнася  от  апартамента ,където живеехме  СПОНТАНННО    с  десетки  пълни чували.
      И  то по време когато  БИВАМ РЕКЕТИРАН  от държавата да се откажа  от милиони  , които същата тази курвенска държава ми дължи. По това време давах показания в МВР  на Лъвов мост.   Връщам се  към 16,00 часа в къщи и какво да ВИДЯ!!!  Хаос , СЪТПКИ  С МЪРСИН КРАКА  изчезнали документи- парични  и други.
       Разбрах  , че  НАЙ-ЧЕСТНАТА  И МОРАЛНА СЪДИЙКА  МОЛЛОВА  в цяла България  се е изнесла.
       Казах си добре.  ТО БЕШЕ КРАЙНО ВРЕМЕ. След като няколко години разбирах за  любовниците  й - адвокати , съседи,  прокурори  и други.  Не че не съм си изпълнявал съпружеските задължения,  но горката  повече от един нейн оргазъм не можеше  да издържи. Ставаше и лошо. Аз оставах  незадоволения,  Но това не ме интересуваше реално.  Аз тази жена не я обичах.  Просто  преди да се оженим на  10 ден след като се запознахме  и задодах въпроса :  Предлагам ти да се ожениш за мен,  раждаш ми три деца,  когато аз кажа,  аз се грижа  за кариерата ти. ЗА МЕН БЕШЕ ПРОСТО СДЕЛКА.
        Та тази светла съдийка явно се беше подготвила 2004г. През ден пишеше  в полицията , че щял съм да я коля и т.н.  Полицаите ,  които след това всички бяха наказани,  ме викаха да пиша обяснения  към 23 , 00  часа всеки ден. Даже и бях задържан.  Не ми даваха да чувам сина си даже и по телефона , когато звънях  в Горна Оряховица.
     Съдийката беше се подготвила ВЕДНО С МАФИЯТА  И МАФИОТИ $ СЪДИИ И ПРОКУРОРИ и ВЕЩО ЛИЦЕ.
     на  02.10.2004г. моите хора намериха сина ми  записан в 140 училище в Обеля-2,  в училище с преобладавао  малцинство. Веднага разбрах и отидох да го видя. Горкото дете, което  беше родено на точна определена дата и час, които съответно планирах и сметнах предварително , ми казваше : " Тате остани и за друго междучасие".
    Така месеци наред  от 07, 00 часа та чак от 14, 00 часа.
     И В КРАЙНА СМЕТКА  ЖАЛБА   ОТ ЧЕСТНАТА СЪДИЙКА,  че това не било нормално  поведение на баща  ,- да иска да вижда сина си.
      ПОРЪЧКАТА  БЕШЕ  - ДА МЕ ВКАРАТ В " ЛУДНИЦАта",  за да може тази нуренда  да  окраде  и всичките ми фирми. нали беше се оженила за  собственик на игрални заведения - десетки  в цяла България. помощта издва от прокурори  ЙОТОВА -  жената на бившия военен прокурор ЙОТОВ ,  закупил офис стотици квадратни метри , веднага след акто напуснал системата в Цевнтъра на София на ул. Алабин.
      СЪЩАТА  ПОСТАНОВЯВА  че  тярбав да бъда задържан  и да бъда вкаран  в лудницата.
       ПОРЪЧКАТА ПОЛУЧАВНА  СЪДИЯТА ЦЕНОВ. Правят се  тройни,  петорни експертизи -  ВСИЧКИТЕ  ТЕ  ДОКАЗВАТ - Момчил Добрев е абсолютно ЗДРАВ.  А забравих - та четата си беше  избрала и вещо лице, което  СЕЕШЕ В ЦЯЛАТА СЪДЕБНА СИСТЕМА ЧЕ СЪМ ЛУД И ЧЕ ЩЕ МЕ ВКАРА  в лудницата.
      Процеса продължи    година е седем месеца - в нарушения на всякакви закони. Съдията ЦЕНОВ не приемате ЕКСПЕРТИЗИТЕ , - ЯВНО БЕШЕ ПОЛУЧИЛ ПОРЪЧКА  ДА МЕ ВКАРА В ЛУДНИЦАТА . Казах му: ГОСПОД  ЩЕ ТЕ НАКАЖЕ  и ще умреш. След като съдии от СГС  прекратиха делото,   към  есента  2006г. СЪДИЯ ЦЕНОВ ЯМРЯ В ТЕЖКИ МЪКИ. 
     Срещнахме се с него  два пъти:  Той ме запита:  Добрев защо го направи.  Аз му казах. Нищо не съм направил.  КАЗАХ ТИ ЧЕ ИМА ГОСПОД  И ТОЙ ЩЕ ТЕ НАКАЖЕ.  Той ми заяви : КАКВО ДА ПРАВЯ  ШЕФА НА СГС БЕШЕ МИ ОБЕЩАЛ  , че ако те вкарам  в лудницата , ще ме вдигне в СГС.  Зам. шеф .,  знаете кой  на ВКС  даже ми обеща , че ще ме вдигне  във ВКС,  защоно съм имал годиние, само и само ДА ТЕ ВКАРАМ В ЛУДНИЦАТА.  А Моллова  всеки ден ми стоеше  в кабинета и ми говореше явно неверни неща за теб.
      При едната петорна експертиза  двама от психиатрите  след  три часа разпит  излизат от кабинета  ВЕЧЕ  НЕРВНИ И ПОЧТИ ЛУДИ ,  и зАЯВЯВАТ: "  Този има желязна психика. Ако иска  може да ни изколи за секунди".  Наистина е бил обучаван в служби.  
      ТА ИМА ГОСПОД.  ЦЕНОВ УМРЯ   в тежки мъки. И други покрай това умряха.  Други  децата им ги чака  ГОСПОДНЕТО НАКАЗАНИЕ. НЯМА ПРОШКА.
      ГОСПОД НАКАЗВА   НАЙ-ЖЕСТОКО от мое име.
     Та  интересувайте се  за тази книга. Скоро ще излезе.
     Там са написани  всичките имена на КУРВИТЕ И ПРОСТИТУТКИТЕ - СЪДИИ И  ПРОКУРОРИ  ,  и вещо лице  замесени в ТАЗИ ГАВРА.

      Не случайна  девизът на ДИНАСТИЯ  ДОБРЕВ - ХАЛАЧЕВ е " ЧЕСТ, ДОСТОЙНОСТВИ  ЖЕСТОКА  СПРАВЕДЛИВОСт?. А.
 



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 998563
Постинги: 1248
Коментари: 97
Гласове: 367
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930