Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2015 17:27 - КАК ГОСПОД наказа съдията Самоковски от Врачански Окръжен съд
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1026 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Спомням  си , че имах дело във Врачански Окръжен  Съд  срещу една всеизвестна курва и проститука съдийка  от Софийски Градски съд.  Казаха ми, че  съдията Самоковски всячески ще я подкрепи и в съдебното решение.
   Та имах поредното съдебно заседантие  през ноември  , когато съдията Самоковски  започна да се гаври с мен и да извършва безумия по делото.  ПОИСКАХ МУ ЕДИНАДЕСЕТ пъти отвод  оради явно нарушаване на  закона и  гавра с правата ми, за което бях предупреден.  Той  се хилеше  и продължаваше да се гаври с мен и отказваше да си направи отвод по делото. Незнайно защо но  изведнъж какво ми стана  но казах : Господин Съдия  на 26 януари Господ ще Ви накаже."    Той се  хилеше  злокобно  и зловещо. 
   И какво стана !!  Узнах от вестниците,  че на 26 януари  съдията Самоковски  като влизал   в  кабинета си  във Врачански Окръжен Съд   получил масиран инфарк и умрял на работното си място.

   ТАКА ЧЕ  ИМА ГОСПОД !! ЗАГУБИХ ДЕЛОТО СРЕЩУ    курвата и проституктата съдийката от СГС - всеизвестно коя е !!! 

    ИМА ГОСПОД!! 




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 999645
Постинги: 1250
Коментари: 97
Гласове: 367
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930