Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2015 16:28 - Ченгета, гладни прокурори, ЧСИ-та, корупмирани НАП-аджии - в КОМПЛОТ ЗА РЕКЕТ И ИЗНУДВАНЕ
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 856 Коментари: 0 Гласове:
0



 
    1/. През далечната  2010г.  по сигнал на ЧЕТИРИ ЧСИ-та  , до НАП  ,  не без подкрепата  и поръчката на един държавник,  НАП започна ревизии на всичките ни фирми. НАП търсеше от мен  като физическо лице   данъци в размер на 46 милиона лева,  от майка ми и баща ми по 8 милиона лева,  отдруги близки по 4 милиона лева. Като физически лица.
     Ясно беше  , че  е ПОРЪЧКА ОТ НАЙ-ВИСОКО НИВО.
     В крайна сметка  2013г.  ноември  Ревизионния акт- ДОКАЗА, че  не дължа нито стотинка  на НАП и държавата. Спечелихме и всички други дела.  НО  ПОРЪЧКАТА СИ ОСТАВА - НАП не вдига  запорите.
    В тази поръчка и РЕКЕТ  СА ЗАМЕСЕНИ  4 ЧСИ-та с иготвен от тях доклад. Същите сезирали директон НАП.  Една от фирмите  ми  съгласно НАП дължеше  десетки хиляди левове. Спечелих и това дело във ВАС .  Дължа само 1200 лева.  А ТЕЗИ  ЧСИ-та   някои от тях  бивши  агенти на ДС и  агенти на мафията , бяха написали  , за стотици хиляди левове дългове.

    2/.  ТРИ ЧСИ-та  са замесени  в  рекет и изнудване  използвайки  НАЦИНАЛНА ПОЛИЦИЯ.  КУРВИТЕ  изнамери ли  лица на които съм  помагал  и помагам и ГИ РЕКЕТИРАЛИ  да пишат ЖАЛБИ СРЕЩУ МЕН. През 2007г. имаше случай  когато  една жена  образува изпл.дело срещу мъжа си за издръжка. Искаше да направим  опис на 4 стаен  апартамент  над 140 кв.мз. и да го продадем. Като отидохме и видяхме, че човекът е  много болен,  предложих на жената да плащам издържка  за двете й деца, но тя да остави на мира бившия си съпруг, защото  беше много болен и не му оставаше много време. Няколко години плащат  издръжка от една от фирмите ми. ТА ЧЕНГЕТАТА  ПОДКРЕПИ И ПОДКОКОКОРАСАНИ ОТ ЧСИ-та  и ГЛАДНИ ПРОКУРОРИ     рекетираха  тази жена да пише ЖАЛБИ срещу мен.  Жената им заявила, как та той  ми помага и плаща издръжка на децата ми.
     ДЕСЕТКИ ТАКИВА СУЛЧАИ  в които  ЧСИ-та  , известно ми е кои,  заедно с  корумпирани ЧЕНГЕТА и  гладни прокурори  рекетираха  хора на които съм помагал  да пишат жалби срещу мен.

     3/. Даже  ТРИ ЧСИ-та  ведно  с корумпирани ченгета и гладни прокурори  образуваха  нак.дело  срещу мен,  защото съм платил  и закупил  чрез цесия  от едни бизснесмен - който  беше  - след това се оказа  МОШЕНИК и престъпник  негово вземане.  Същитя твърдеше  ПОДПОМАГАН ОТ ТЕЗИ ЧСИ-та и  корупринати ченгета и  пнрокурори,  че  аз съм го измамил  и той не е подписвал протокола с който съм му дал парите и съответните договори.  В КРАЙНА СМЕТКА ПРЕД СЪДИЯ  І ЖАЛКИЯ  мошеник  потвърди, че е подпислав документите .  ПОРЕДНАТА ПОРЪЦКА  НА  КУРВИ  ЧЕНГЕТА , ЧСИ-та  и главни прокурори  НЕ  УСПЯ.
       Още  три такива случаи.

  ТАКА ЧЕ  ЧАКАМ ИЗВИНЕНИЯ   от тези ЧСИ-та .  
  Случаите  СА ДЕСЕТКИ.  СКОРО ЩЕ ИЗЛЯЗАТ В КНИГА.   Ще се изненадате.


  От  ченгетата не очаквам - съдия ги  до ДУПКА.  и прокурорите  ГОСПОД ЩЕ ГИ НАКАЖЕ.
    



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1001571
Постинги: 1250
Коментари: 97
Гласове: 367
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930