Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2015 17:22 - ЧИЛКА, Честит рожден утре 24-12-2015
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 862 Коментари: 0 Гласове:
1



  ЧИЛКА,  Честит рожден утре  24.-12-2015 г. !

  Честита Коледа и Новата  2016г.

   Желая ти радост, щастие,  успехи във всички начинания и да покажеш на чужденците колко умни сме българите!

   Аз го направих  това още през далечните 1984-1986г. ,когато  само за една година завърших  3,5 години в Техническия университет Илменау. Само  след два месеца  обучение  ме обявиха  за "гений". Работех и влизах във всички научни  секретни лаборатории в ГДР. Името ми  отваряше врати,  които бяха секретни и имаше  троен - четворен достъп.
    Още през  февруари 1985г.  открихме под ръководството на проф. ф. Готе свръхпроводимост  при металокерамика и втори секретар на посолствотони в ГДР  ми даваше  11 милиона щ.долара  и къща във Флорида  да открадна материала.  Аз не го направих и не предадох професора си.
    За това откритие  направено първи в света ни се полагаше  Нобеловата награда. Забраниха ни да го публикуваме заради  набезите на  подкупното ченге от ДС - втори секретар в посолството ни в Берлин.
     Месец септември 1985г. други двама учени  в Швейцария откриха  свърхпоровидомст  при металокерамика  , даже  и с по-лоши  резултати. Те публикуваха и  през 1987г. получеха  Нобеловата награда за физика.
      Този  втори секретар  си плати.

      Все още помнят  Момчил Добрев Добрев  в Илменау и Германия  и даже днес получих поредната картичка  за Нова година и поредната покана  за 2016г..
      Още  2012г.  американска научна организация  ми предложи  да ме номинира за НОБЕЛОВА НАГРАДА, но аз отказах , защото  има  още да направим и сътворим.
      Готвя  9 книги за публикация  в  Англия и САЩ - само мои теории  и практически закони  от  физиката, през икономиката,  и правото.
       
      Така ЧЕ ЧИЛКА,  знай род и родина,  истинската  ти фамилия, и мачкай и показвай ние българите колко сме умни и гениални. Знай, че има на кой да се довериш  и от кой да получиш подкрепа във всичко. 

     ТВОЙ ТАТКО  - лорд проф-д-р по право  д-р по икономика д-р  инж. Момчил Добрев / Халачев 

 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 982847
Постинги: 1239
Коментари: 96
Гласове: 364
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031