Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2018 08:23 - Директно ПИТАНЕ ДО БОЙКО БОРИСОВ
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1723 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

          Това е директно питане до Бойко Борисов - министър - председател на Република българия ,входирано днес 25 януари 2018 в Министерски съвет .

-------------------------------------------------------------------


 
ДО    мин.председателя Бойко Борисов

                     Министерски съвет

                     Република България

 

 

                     To the  President  of USA  Mr. Donald  Trump

                     До  канцлера МЕРКЕЛ

                     До  президента МАКРОН

 

                     

                      До ЕВРОПЕЙСКОТО ПРЕДСЕДАТЕЛСТВО                                         

                     До Европейската комисия президента Юнкер

                     До механизма за сътрудничество и контрол –

                                  г-жа  Параскева Мишу

             

                     До Народното събрание  - парламентарната  комисия

                              По правни въпроси – г-н Кирилов, г-жа Атанасова,

                                      Г-н  Попов,  г-н Хамид, г-н Митев.

                    До   президент на Р България  Генерал  РАДЕВ

                    До  омбудсмана на Р България – г-жа МАЯ МАНОЛОВА

                     До МЕЖДУНАРОДНИ МЕДИИ      

                    До  Венецианската комисия

 

 

  ПИТАНЕ   КЪМ ВАС ЛИЧНО 

г-н мин. Председател БОЙКО БОРИСОВ  

 

                           

                 От   лорд проф.д-р по право  д-р по икономика  МОМЧИЛ  ДОБРЕВ  ДОБРЕВ  - 

                            София ,  ................................................... 

 

 

Уважаеми   г-н  министър – председател БОЙКО БОРИСОВ,

 

  Принуден съм директно да Ви попитам следното:

 

   1/.  Вчера 24.01.2018 към 9,30 часа бях предупреден от мой близък, че  синдика на „Кремиковци” ЕАД Цветан Банков единия  от собствениците на ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА  са заявили, че са уредили със съдиите от Окръжен Съд Враца да загубя дело във Врачански Окръжен Съд ,още повече че един от собствениците на ПИБ – банката е заявил, че тъй като аз съм притежавал имоти на „Кремиковци” ЕАД които били на  СОБСТВЕНИЦИТЕ НА Първа Инвестициинна банка , и аз съм  ги бил ОТКРАДНАЛ от ТЯХ ТЕЗИ ИМОТИ, от тях и техния партньор – Вас – министър председателя на България  БОЙКО БОРИСОВ ,у то ако съм се появил във Враца в Окръжния съд СЪМ ЩЯЛ ДА БЪДА РАЗСТРЕЛЯН.

 

    Относно  това попитах лично  председателя на Врачански Окръжен Съд съдия Надя  Георгиева Пеловска – Дилкова и нейната заместничка съдия Евгения Симеонова още вчера 24.01.2018  по и-мейла на съда, дали има такова дело  със страни или аз като физическо лице – Момчил Добрев Добрев, фирма ЦВМ …” или фирма” Голд….”  И друга страна „ Кремиковци” АД чрез синдика ЦВЕТАН БАНКОВ.

   До момента те не ми отговориха,  но разбрах днес 25.01.2018г. , че такова ДЕЛО ИМА.

 

  Т.е. Всичко съвпадна – това което  ми казаха в 9,30 часа на 24.01.2018г. и след това потвърдено в 10,15 часа на 24.01.2018г. от друго независимо от първото лице.

 

   ЗАТОВА ПИТАНЕТО МИ  Е ДАЛИ ВИЕ ИМАТЕ НЕЩО ОБЩО С ТОВА  ТЪЙ КАТО  ВАШЕТО ИМЕ СЕ СПОМЕНАВА  в по-горните  доказателства.

 

   ЗАТОВА ВИ ПИТАМ  ГОРНОТО  !!!

    Може да се свържете с мен на телефон .................... .

 

   А това решение  е по СПЕЧЕЛЕНО дело  срещу „ Кермиковци” още от 2007  частиче иск от ОБЩ ИСК В РАЗМЕР НА 4 200 000 / четири милиона и двеста хиляди/ лева.

 

  Защо ли  това решение  ИЗЧЕЗНА  по делото за несъстоятелност 95/07  в СГС  на фирма „ Кремиковци” АД  и Вашите близки съдии  - тогава председатели   ГЕОРГИ КОЛЕВ, СВЕТЛИН ВЕЛКОВ МИХАЙЛОВ и следващите председатели на съдидилаща  НЕ направиха никакви проверки  ЗА ИЗЧЕЗНАЛИТЕ ДОКУМЕНТИ??!?!

   Защото това вземане беше обезпечено  с възбрана на над 12 000 декара земи собственост на „Кремиковци”-АД.?!?

 Като резултат  това ВЗЕМАНЕ от над 4 200 000 / четири милиона и двеста хиляди/ още тогава 2007г. НЕ Е ПРИЕТО  от синдика и от съдияти и изчезват всички жалби по оспорването на тези актове !!!!

 

  Защо ли  тогава председателя Светлин Велков Михайлов разпределя  дело по което се иска издаване на изпълнителен лист за сума над 36 хиляди лева от ЧСИ срещу „ Кремиковци” и ТОВА ДЕЛО ИЗЧЕЗВА  В НЕБИТИЕТО ?!?!

 

   Защо  ли  даже и сега СВЕТЛИН ВЕЛКОВ МИХАЙЛОВ  вместо да бъде уволнен  Е КАНДИДАТ ЗА НОВ председател на Софийски Градски Съд ?!?!?!

 

 

    2/. Защо ли  полковници от Държавна сигурност 2010 и 2011  с офис на бул. Витоша – бивша явочна квартира  ми предлагаха и се представяха от ВАШЕ ИМЕ – името на БОЙКО БОРИСОВ и ни предлагаха да купят тези наши земи на цена 4900 / четири хиляди и деветстотин / пъти под пазарната оценка ?!?!

 

    3/. Защо още  2008 след като по-горното ми беше предложено на мен , започна рекетът и изнудването и на родителите и даже след обаждания  по нощите  до татко ми в Бургас , татко получи инсулт и след това счупи тазобедрена става??

 

   4/. Защо след като отказахме да продаваме тези наши земи НАП и прокуратуарта  се задействаха  с ТОВА ДА МИ ТЪРСЯТ  46 000 000  / четиридесет и шест милиона / лева данъци  на мен – Момчил Добрев,  на татко ми  2 000 000 / два милиона / лева на човек който е създал „ БАЛКАНКАР” и н е управлявал по време на социализма  над 220 фабрики  и не е взел нито стотинка макар да е имал право на това,  на майка ми 2 000 000  / два милиона/ лева ?!?!   И след това 2013  НАП да  постанови че МОМЧИЛ ДОБРЕВ ДОБРЕВ  НЕ ДЪЛЖИ НИТО СТОТИНКА  данъци на ДЪРЖАВАТ,  а на татко ми  даже да не постанови акт.

 

   РЕЗУЛТАТ  ТАТКО МИ ПОЧИНА 2014г. Човек създал милиарди за държавата си , народа и родината си !!!!

 

   5/ Защо след като  отказахме  да продаваме  2011  последва ПАЛЕЖА НА АПАРТАМЕНТА в който живея и татко ми – на легло и майка ми щяха да ИЗГОРЯТ КАТО ФАКЛИ !?!! Защо ченгетата – следователи от 4 РПУ  катодойдоха  пипаха С ГОЛИ РЪЦЕ  доказателствата на палежа – пластмасова малка бутилка и други вещи- доказаталества ??

    И НЯМАШЕ НИКАКВО РАЗСЛЕДВАНЕ!!!

 

  6/. ЗАЩО  след като отказахме да продаваме  имотите ни 2012  бус ме е чакал 40 минути до офиса ми ЗА ДА МЕ РАЗМАЖЕ?

       И никой не разследва нищо.

 

------------------------------------------------------------------------------

Колкото за поредния опит за убийство проведен на 03.12.2017г. към 20,43часа  - ТОЙ СЕ ПРОВАЛИ  тъй като  съм обучаван  и от чужди служби  да се предпазвам  от убийци.

Тези хора не знаят , че си имат работа с човек - мен , който се е гаврил с десетки  ЧЕНГЕТА  от ДС  не само в София, когато се върнах от Германи я 1989г., но и в Западен Берлин 1985 - 1986 и е избягвал смъртта  и  1991 СПАСИХ ЖИВОТА  и СЕМЕЙСТВАТА на  НЯКОЛКО  разузнавачи , били в списъка на един „уж българин” представител този списък в ЧУЖДО посолство,  след което  десетки наши разузнавачи бяха ЗАКЛАНИ  от ТУРЦИ и други в чужбина.

Ако М.Г. не беше с мен, щях да СТЕ СПРАВЯ ВЕДНАГА с тези двамата с удоволствие  - за което съм обучаван доста отдавна.

 Нито пулса ми нямаше да скочи даже с един пункт  на- горе , даже щеше да спадне на долу.

 

 

     7/. ЗАЩО   Вашият ВЕРЕН КМЕТ НА СОФИЯ  госпожа ФАНДЪКОВА  не изпълнява съдебно решение и НЕ ВЪВЕЖДА   мен и наследниците на ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ ДРУЖЕСТВА  в имотите ни в центъра на София на ул. Позитано и ул. Св.София  ВЪПРЕКИ  СЪДЕБНО РЕШЕНИЕ  КОЕТО Я ЗАДЪЛЖАВА  ЗА ТОВА ?!?!  И вместо това Вие като кмет 2008 и след това кмет ФАНДЪКОВА  издават АКТОВЕ ЗА ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ  НА ТЕЗИ  собствени на наследниците на застрахователни дружества имоти и даже  ФАНДЪКОВА ИСКА ДА ПРОДАДЕ ТОЗИ ИМОТ НА ТЪРГ ?!?!?!

 

     8/.  Защо назначеният според думите на  бившия прокурор КОКИНОВ Главен прокурор СОТИР ЦАЦАРОВ  не разследва  нищо от горе изнесеното ?!?!?!

    

     9/.  Защо  още април 2010  с РЕШЕНЕ НА МИНИСТРЕСКИ СЪВЕТ  и Вие като министър председател   сте дали НА КОНЦЕСИЯ  ТЕЗИ НАШИ ЧАСТНИ ИМОТИ като допълнителна площ на фирмата „ Целзиан” и ДО МОМЕНТА ВЪПРЕКИ ДЕСЕТКИТЕ НИ МОЛБИ да прекратитте ТАЗИ НЕЗАКОННО КОНЦЕСИЯ   не изпълнявате закона?!?!

        Защо даже  Вашите министри на икономиката и енергетиката  от 2010 до момента  начело Петкова,  Добрев, и десетки други  НЕ ИСКАТ ДА СЪБЕРАТ  ДЪЛЖИМАТА ПО КОНЦЕСИОННИЯ ДОГОВОР  годишна такса  от концесионера?!?!?!

 

        Практически  с това Ваше решение  и действия  БЕШЕ ВЪЗПРЕПАТСТВАНА ИНВЕСТИЦИЯ ЗА 5 МИЛИАРДА ЩАТСКИ ДОЛАРА в  изграждането на електро централа на ОСНОВА НА ГЕНЕРАТОРИ НА СВОБОДНА ЕНЕРГИЯ   създадени  от мен  още 1991г. за което  1993  АМЕРИКАНСКИ НАУЧНИ ИНСТУТИЦИИ  ме избраха за един от 500 ЛИДЕР НА НАУКАТА  в 21 век ?!?!?!?!

 

     10/. Защо  Вие в качеството ви на министър – председател и вашите министри на транспорта , МАКАР че сте уведомен още от 2009г. за задълженията на  държавната фирма „Български пощи” ЕАД  към американска фирма доказано  и въз основа на експертиза приета  по т.дело в СГС още на 25.09.2006г. за задължение  - 36 цифрено число , не изпълнявате законите на тази държава ??

 

    Трябва да сигнализирам  американския президент ДОНАЛД ТРЪМП за тези причинени вреди за милиарди  на американски    фирми.

 

      11/. Защо ли мафията е наредила  ние и представлявани от нас фирми ДА ГУБИМ  ВСИЧКИ ДЕЛА ЗАВЕДЕНИ в съдебната система КАКТО СРЕЩУ НАП,  срещу МВР , срещу БАНКИ  - за бездействието  им  относно  откраднатитет  от бившата съдийка от СГС  Йорданка Моллова и бившия синдик на „Авиокомпания Балкан” – адв. Христо МОЛЛОВ  мои собствени игрални автомати и бинго оборудване – НАМЕРЕНО ОТ ДЪРЖАВНАТА КОМИСИЯ ПО ХАЗАРТА в техен имот 2006г. в село Горско Ново село?!?!

       И това стваа по стотици дела – ДАЖЕ СПЕЧЕЛИНИ  ОЩЕ 2005 на първа инстанция  на пари и имоти ?!?!

 

        Защо  съдии от  СГС  Ев.Димитров  освобождава  „ КРЕМИКОВЦИ” АД  представлявана от синдика БАНКОВ от заведени дела срещу нас – граждански  от заплащане на дължимите държавни такси  от стотици хиляди левове – почти милион лева държавни такси В НАРУШНИЕ  НА ВСЯКАКВИ ЗАКОНИ?!?!

 

      

     

     12/. ЗАЩО МАФИЯТА  в лицето на държавата е  опънала ЧАДЪР над  ЧСИ-та Георги Дичев  , СТОЯН ЯКИМОВ  , ЧСИ КЕРЕЗИЕВА и дусетки други при явни  и доказани  нарушения  -  присвояване за милиони и други ?!?!  Защото  някои от тези ЧСИ -та  ГИ ВИЖДАМЕ  НА ПЪРВИТЕ РЕДОВЕ  на ВАШИТЕ ПРЕДИЗБОРНИ КАМПАНИИ  в централния офис на ГЕРБ в София ?!?!?!?!

 

     13/. ЗАЩО  мафията  в лицето на прокуратура , НАП , и други , съд , рекетира , изнудва мои близки хора и се гаври вече 10 / десет/ години с честта , достойнството на честни и достойни  хора – бивши наказателни съдии и други ?!?!?!

 

 

 Дата 25 януари 2018  София    

                                                          Оставам с уважение :

                  / лорд проф.д-р по право д-р по иконом 



Гласувай:
2



1. morskipesni - Round File
25.01.2018 14:30
Any other letters?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1001914
Постинги: 1250
Коментари: 97
Гласове: 367
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930