Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2018 08:14 - Даказа ли Мая МАНОЛОВА , че подкрепя МАФИЯТА и БЕЗЗАКОНИЕТО ?!?! - Първа серия
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 444 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.06.2018 08:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

         Доказа ли МАЯ МАНОЛОВА , че подкрепя МАФИЯТА , БЕЗЗАКОНИЕТО, КОРУПЦИЯТА и всичко останало? 

ПРЕЦЕНЕТЕ САМИ!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




               ДО  омбусмана на Р България  г-жа МАЯ МАНОЛОВА

                                        Ул. Георг Вашингтон № 22

                                          1202  София  

                                                              

 ПРЕДЯВЯВАНЕ НА ПЛАЩАНЕ

     ПОКАНА ЗА ПЛАЩАНЕ

          

                От  лорд проф.д-р по право д-р по икономика , проф, проф. Чл-кор

                                             МОМЧИЛ ДОБРЕВ ДОБРЕВ  

                                      С адрес: София,  .................................................

 

      УВАЖАЕМА г-жо ОМБУДСМАН  Мая МАНОЛОВА,

 

    Тъй като въпреки че Ви уведомих за мафията в Камарата на ЧСИ , за   :

       - това , че  лично ЧСИ Дичев като председател  , члнове на Камарата на ЧСИ, на съвета на служители  са писали сигнали до прокуратура  , че съм извършил престъплени я спрямо  трети лица, са уведомили НАп, че съм извършил престъпления, че  всячески  искат да лишат моя работодател  ЧСИ М.Гарибова като ЧСИ,  без да има никакви за това доказателства, ча това че карат трети лица да ПИШАТ НЕПРЕКЪСНАТО ЖАЛБИ СРЕЩУ ЧСИ М.Гарибова – бивш НАКАЗАТЕЛН И ГРАЖДАНСКИ СЪДИ с ДЕСЕТКИ ГОДИНИ СТАЖ КАТО ТАКАВВА без нито едно ОТМЕНЕНО РЕШЕНИЕ ,  чела доживотна присъда,   ОПЪНАТИЯ ЧАДЪР  от ПРОКУРАТУРА и лично от СОТИР ЦАЦАРОВ    и  от министрество на правосъдието  над ТЕЗИ НАРУШЕНИЯ  на ЧСИ Дичев и цялата КАМАРА,

 

     Вие не предприехте никакви мерки  и действия , и въпреки зи сигнали до прокуратура и НАП

-          Аз бях ОНЕВИНЕН  и СЪДИИТЕ СТАВАХА  ПРАВИ И МИ СЕ ИЗВИНЯВАХА  заради този рекет ,  и гадости на които съм подложен.

-         НАП  постанови че не дължа никакви пари – нула , А ПО ПИСАНИЦИТЕ НА ДИЧЕВ и сие   ЧСИ-та ми търсеха  46 милиона лева данъци като физическо лице

-         И като резултат съсипаха здравето ми , татко ми почина

-          

    Поради ВАШИТЕ БЕЗДЕЙСТВИЯ

 

   С НАСТОЯЩОТО ВИ ПРЕДЯВЯВАМЕ И ВИ КАНИМ ДО  СЕДЕМ ДНИ СЛЕД ПОЛУЧАВАНЕ НА НАСТОЯЩОТО ДА  НИ  ИЗПЛАТИТЕ ПРИЧИНЕНИТЕ  ОТ ВАС И ВАШИТА ИНСТИТУЦИ   ЗАГУБИ КАКТО СЛЕДВА:

-          1 500 000  лева  – причинени загуби

-         1 500 000  лева  - пропуснати ползи и печалби.

-         1 500 000 лева  причинени неимуществени вреди – съсипано здраве.

  При неизпълнение ще ПОТЪРСЯ ПРАВАТА СИ  ПО СЪДЕБЕН РЕД КАКТО В СТРАНАТА ТАКА И В ЧУЖБИНА.

07.06.2018Г. СОФИЯ                 Подпис:           / ЛОРД  МОМЧИЛ ДОБРЕВ - уп 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 983291
Постинги: 1239
Коментари: 96
Гласове: 364
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031