Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2019 15:53 - ИНТЕРВЮТА на съдия ВЕРОНИКА ИМОТА в вестник ТРУД - ДОКАЗАТЕЛСТВО ЗА МАФИЯТА във ВСС
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1210 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

По -долу  е коментара ми относно ИНТЕРВЮТО на нак. съдия ВЕРОНИКА ИМОВА  във вестник ТРУД от 22.01.2019г. , който ИСКАХ ДА ПУБЛИКУВАМ в "ПРАВЕН СВЯТ" , но  ме блокираха .

   ОЧАКВАЙТЕ  ПРАВО НА ОТГОВОР НА ТОВА ИНТЕРВЮ на АННА ЗАРКОВа, борещата се срещу "корупцията и мафията в БЪЛГАРИЯ ", тъй като  АННА ЗАРКОВА не зачита правилата за Журналистическа етика- А ТРЯБВАШЕ ДА МИ ДАДЕ право на ОТГОВОР и за моето становище.

  ОЧАКВАЙТЕ - ПРАВО НА ОТГОВОР във вестника на БЛЪСКОВ - "ТРУД"  който ще му бъде пратен за публикуване до 3-4 дни . НЕ ВЯРВАМ ДА ГО ПУБЛРИКУВА - ТОВА Е БЛЪСКОВ .

БЛЪСКОВ НЯМА ДА СКОЧИ срещу мафията  в БЪЛГАРИЯ  мафията в съд, прокурату  ДЪРЖАВНО УПРАВЛЕНИЕV



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------.

   - 


ИНтервюто на съдия Вероника Имова доказва МАФИЯТА във ВисшияСъдебен Съвет, защото нищо не отговаря на истината защото:

 1/. имах спечелине дела от 2003  - 2005 в СРС  за десетки - стотици хиляди левове , ответника обжалва  в СГС. Делата изчезнаха.

  2/.  Имах спечелени дела за имоти 2003 - 2005 по предварителни договори за обявяването им за окончателни. Делата изчезнаха в СГС . Загуби за над 10 милионе лева

  3/. Имах дело 2011 заведено срещу УНИКРЕДИТ БУЛБАНк  за онкраднатите ми 15 милиона щатски долара 2001г.  , доказано  от НАП . Делото изчезна.

  4/. Заведохме 2007г. дела ЗА ОТКРАДНАТИТЕ ни имоти  от ЕМИЛ КЮЛЕВчрез нотариус  Румен Димитров-  сградите на Позитано, Брежгалница, Св.София - Целия имот на бул. Цар Освободител 6 сградата  на ДЗИ - 13 000 ЗРП   - единадесет имота за над 600 милиона евро,  тъй като  по ЗАКОн и ПО решение на ВАС  тези имоти трябва да бъдат възстановени на наследниците на застрахователните дружества - ДЕЛАТА ИЧЕЗНАХА,  някои се появиха и БИВАТ ПЕДНАГА ПРЕКРАТЯВАНИ - загуби за над 600 милиона евро.

  5/. Имах дело за кражба на имоти ЧРЕЗ СЪДИИ  от БРС БОс и ВКС - имот за 250 000 евро в центъра на Бургас - Решениена ВКС - тълкувателно доказва  кражбата на имота ни за нула стотинки ПОДАРЕН на ЧОВЕК от МАФИЯТА. - изчезна А делото за неоснователно обогатяване се прекрати окончателно от Ерик Василев  - ВКС  , който си е давал стотици пъти ОТВОДИ по мои дела когато беше съдия в СГС

   6/.  ИМах дела по домашното насилие  срещу съдийката ЙОРДАНКА МОЛЛОВА  от СГС- съдия  вече ЧСИ  печелеша милиони левове на година, за това че не изпълнява съдебно решение - делата са от 2005 - 2007г. - 13 ГОДИНИ НЕ СЪМ ВИЖДАЛ СИНА СИ - едно от тези дела се появи 2018г. месец септември- такива дела трябва да се гледат обикновено  за 1 - 2 месеца.

   7/. Съдиите Владимир Вълков ,и десетки от САС Ася Събева, Галина Иванова, Хайдукова,  Бойкинов,  Нели Куцкова и още десетина такива, които са си давали отводи по мои дела  когатобяха съдии в СГС,  а Нели Куцкова си е давала отводи по мои дела в САС,  същите ИЗВЕДНЪЖ не си дават отводи  и ПОТВЪРЖДАВАТ ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ДЕЛА за милиони левове.  ТОВА ЕМАФИЯТА

   8/. Имах заведени дела за имоти в центъра на София ул. Отец Паисий - за обяваане на предварителни договори за окончателни - още от 2001г.  - изчезтаха-  СТРОИТЕЛНИТЕ ФИРМИ бяха ликвидирани - ДЕЛАТА МИ ИЗЧЕЗНАХА  - загуби за над 5 милиона евро.

    9/. Заведох дела за това че министър председателя  БОЙКО БОРИСОВ  2010  С  е дал наша частназемя на КОНЦЕСИЯ  - целта КРАЖБАТА НА ЗЕМЯ  над 5000 декара около София, пропилява инвестиция  - за 5 милиоарде  щатски долара - инвестиционни кредити. - ИЗЧЕЗНА а ВЪВ Върховен Административен Съд съдиите след 5 години написаха че земята била ОБЩИНСКА - ИЗМАМА . - МАФИЯТА във ВЪРХОВЕН АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД .

  10/. По дела от 2001г.  ответниците потвърждават че ми дължат пари - десетки, стотици хиляди леваво - СЪДИИТЕ ОТ СРС  , СГС  постановявах решение с което губя делата -  МАФИЯ В СРС, СГС

   11/. Дела за кражбата на 1 970 000  куб метра земна маса от имота ни  с която земна маса е ПОСТРОЕНА " СЕВЕРНАТА ТАНГЕНТА" - Вълков прекратява делото .

   12/. и Над стотици дела за имоти  съдиите Вълков и ЕНЧЕВ които са си давали отводи изведнъж не си дават отводи по дела за ТЕЗИ ИМОТИ - КРАЙНАТА ЦЕЛ - ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКА НА МАФИЯТА - да губим тези дела.

   13/. Дело за кражбата нафабриката РЕКОРД - АД гр. Горна Оряховица,- в която моя инвестиционна компания държи  блокиращата квота от 43% - за нула СТОТИНКИ - подарък на съдиите от ВКС - съдия ПИТРОВ към мафията - загуби за над 35 милиона евро.

    14/. Дела за ОТКРАДЕНИ НИ 11 ФАБРИКИ  и подарени намафитяа.

    15/. Дело  на моя близка срещу прокуратурата  за задържането й - НЕЗАКОННО - СЪДИЯТА от СГС стана и се извини - В РЕЗУЛТАТ НА КОЕТО АЗ ЗАГУБИХ двамата си сина - ТОВА СЕ НАКАЗВА по закона на службите1 към 20 . Делото явно и доказано Катерина ЕНчева СЕ ОПИТА ДА ПРЕКРАТИ  -  сега съпругата на Владимир Вълков  ЩЕ ПРЕКРАТИ.

    16/. Въззивна жалба срещу решение на ВЪЛКОВ а имот в центъра на Софи яза 1 милиона евро ИЗЧЕЗВА в СРс и съдията архимира делото .

   и още стотина дела срещу мои длъжнвици.

 

 ЗА ПОРЪЧКАТА НА МАФИЯТ АДА ГУБЯ ДЕЛА е написано.  Блъсков управител на вестник ТРУД трябва да публикува ПРАВОТО МИ НА ОТГОВОР .

 И защото 1992г.  се върнах в България  с парите си.

 Самите извялнения на наказателни ясъдия Вероника ИМОВА живееща с бившия си съпруг адвокат - ЗНАЕТЕ ЗАЩО  ДОКАЗВА,  че тя  и ВСС  ще определят КОГА ние  които сме ощетени да завеждаме дела.

   АЗ съм създател на ТЕОРИ ЯНА МАФИОТИЗМА ПУБЛИКУВАН в САщ, КАНАДА, АНГЛИЯ, АЗИЯ -  това е нова ФОРМА НА ФАШИЗЪМ  в частни и лични интереси КОЯТО УПРАВЛЯВА БЪЛГАРИЯ. В момента  над 130 статии за МАФИОТИЗМА - мои  и на мои сътрудници се публикуват  в САЩ, КАНАДА, АНГЛИЯ,  и АЗИЯ  и десетки други срани.

   ПЕТТЕ ОПИТА МИ ЗА УБИЙСТВО  - никой не разследва - АЩОТО ПОЗНОЙТЕ ОТ КОГО Е ПОРЪЧКАТА от 2011 до преди един месец - 

 Добре ЧЕ СЪМ ОБУЧАВАН в специални части на две държави.

   Какво съм виновен че съм създател на  17 теории във физиката, икономиката,  правото - теори яна мафията, Теория на корупцията ,  и други теории в медицината , че още  1985  - 490 професори в ГЕРМАНИЯ ме ОПРЕДЕЛИХА КАТО " ГЕНИЙ"  аз не им повярвах, по статиите  ми в медицанат, физиката икономиката, археологията в ЦЕЛИЯ СВЯТ ГО ДОКАЗВАТ. не случайно  3 научни организации през последните три години ми предложиха да ме номинират за НОБЕЛОВИ НАГРАДИ , он аз отказах , първо да си публикувам книгите на АНГЛИЙСКИ - сега се печатат на английски 5 мои книги. 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 999781
Постинги: 1250
Коментари: 97
Гласове: 367
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930