Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2020 16:00 - Четвърто искане - дали ГЕШЕВ като главен прокуро ЩЕ РАЗДАДЕ СПРАВЕДЛИВОСТ както ОБЕЩА или ще ДОКАЖЕ ЧЕ Е ОТ МАФИЯТА и СЛУЖИ НА МАФИЯТА
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 202 Коментари: 0 Гласове:
0



 Дали ГЕШЕВ като главен прокурор ще раздаде СПРАВЕДЛИВОСТ както ОБЕЩА лии ще докаже че е от мафията и СЛУЖИ НА МАФИЯТА .

Това искане е входирано на 08.01.2020г. 

Ако  има атака срещу мен или ПОРЕДНИЯ ОПИТ ЗА УБИЙСТВОТО МИ - 

ще разберете.
---------------------------------------------------------- 
            

    ДО   Главния прокурор  ИВАН  ГЕШЕВ – ръководител                          ПРОКУРАТУРА    на РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

                    

                        To   the  European Commission

                       Fo  the  District Court New YORK – USA 

                                   Regarding act of Rocketeer Infl. And Cor. Org.

                               Organized crime  control act of 1970 – 18 U.S>C. &&1961-68

 

                              To The AMBASSADOR  HERRA  MUSTAFA    - USA
                              To president  of USA -  Mr. DONALD  TRUMP

       Искане за незабавни действия и повдигане на обвинение срещу прокурорите  ОПАНЪЛИ  ЧАДЪР над съдии и ПРЕДЛОЖЕНИЕ за образуване  на наказателно производство  срещу  СЪДИИТЕ    от Върховен Административен  Съд  Съд  по адм .дело  7677/2014 – петчленен състав  , съдия  Йордан Константинов  , съдия  Фани Найденова , съдия  Маруся Димитрова, съдия Благовеста Липчева, съдия Стефка Кемалова   УЗАКОНИЛИ ГРУБО НАРУШАВАНЕ НА ЗАКОНА от срана на МИНИСРЕСКИ СЪВЕТ -  ДАВАНЕ НА КОНЦЕСИЯ  на ЧАСТНА земя                ОТ  лорд проф. Проф. Проф. Д-р д-р д-р д-р хонорус кауза                                  МОМЧИЛ ДОБРЕВ ДОБРЕВ                       Goldman Management                                  София .......................................                        УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН   Главен прокурор ГЕШЕВ,

 

    ЗАЯВИХТЕ и ОБЕЩАХТЕ, ЧЕ ЩЕ РАЗДЕДЕТЕ ПОВЕЧЕ СПРАВЕДЛИВОСТ  на българските граждани. ПРИЛАГАМ ВИ ВАШЕТО ИЗКАВАНЕ.

 

    С настоящата молба МОЛЯ  да изпълнитезадълженията си на ГЛАВЕН ПРОКУРОР , да повдигнете обвинение на ПРОКУРОРИТЕ  КОИТО СА ОПЪНАЛИ ЧАДЪР НАД ДОКАЗАНО престъпление от съдиите от ВАС , образуване на наказателно дело срещу съдиите от ВАС  на НЕИЗПЪЛНЕНИЕ НА ЗАКОНа, ИЗПОЛЗВАНЕ НА СЛУЖЕБНО ПОЛОЖЕНИЕ,  ПОИСКАТЕ ОТ ВСС  НЕЗАБАВНОТО ДИСЦИПЛИНАРНО УВОЛНЕНИЕ НА  съдиите от  Върховен Административен Съд   по    Адм.дело  7677/2014 – петчленен състав   съдия  Йордан Константинов , съдия  Фани Найденова , съдия  Маруся Димитрова, съдия Благовеста Липчева,, съдия Стефка Кемалова , тъй като ТЕ

Проявиха  пристрастие  към Министерски съвет и Министерство на енергетиката , като потвърдихте определението № 4120 от 29.03.2019г. по адм.дело 4696/2018 на ВАС с тяхно определение № 8212 от 18.06.2018г. по описа на ВАС и УЗАКОНИХА   БЕЗЗАКОНИЕТО НА МИНИСТРЕСКИ СЪВЕТ  КОЙТО  е дал 2010г. НАША ЧАСТНА СОБСВЕНОСТ НА КОНЦЕСИЯ НА ЧАСТНА ФИРМА  С ЯСНАТА И БЕЗЗСПОРНА ЦЕЛ ДА БЪДАТ ОКРАДЕНИ НАШИ  ЧАСТНИ ЗЕМИ и  те  вместо всички безспорни доказателства по делото, че  СЕ КАСАЕ ЗА ЧАСТНИ ЗЕМИ ТЕ НАПИСАХА, ЧЕ СЕ КАСАЕ ЗА ОБЩИНСКИ ЗЕМИ, КОЕТО НЕ ОТГОВАРЯ НА ИСТИНАТА И РЕАЛНА ИЗМАМА и явно Доказахме, че сме собственици на процесните земи още от 04.04.2008г. които сме закупили за милиони левове и след като отказахме да ги продадем на 4900 пъти по ниски цени под пазарните и да ги подарим на държавници-престъници, след като бяхме заплашвани ,преживяхме  няколко опита за убийството ни отт 2011г. до момента , след като полковници от Държавна сигурност 2010 и 2011  с офис на бул. Витоша – бивша явочна квартира  ни предлагаха и се представяха от ИМЕТО  на БОЙКО БОРИСОВ и ни предлагаха да купят тези наши земи на цена 4900 / четири хиляди и деветстотин / пъти под пазарната оценка ?!?!, защото ли  още  2008 след като по-горното ми беше предложено на мен , започна рекетът и изнудването и на родителите ми и даже след обаждания  по нощите  до татко ми в Бургас , татко получи инсулт и след това счупи тазобедрена става?? И след като отказахме да продаваме тези наши земи НАП и прокуратурата  се задействаха  с ТОВА ДА МИ ТЪРСЯТ  46 000 000  / четиридесет и шест милиона / лева данъци  на мен – Момчил Добрев,  на татко ми  2 000 000 / два милиона / лева на човек който е създал „ БАЛКАНКАР” и н е управлявал по време на социализма  над 220 фабрики  и не е взел нито стотинка макар да е имал право на това,  на майка ми 2 000 000  / два милиона/ лева ?!?!   И след това 2013  НАП да  постанови че МОМЧИЛ ДОБРЕВ ДОБРЕВ  НЕ ДЪЛЖИ НИТО СТОТИНКА  данъци на ДЪРЖАВАТ,  а на татко ми  даже да не постанови акт, РЕЗУЛТАТ  ТАТКО МИ ПОЧИНА 2014г. Човек създал милиарди за държавата си , народа и родината си !!!!

   И след като отказахме  да продаваме  2011  последва ПАЛЕЖА НА АПАРТАМЕНТА в който живея и татко ми – на легло и майка ми щяха да ИЗГОРЯТ КАТО ФАКЛИ !?!! Защо ченгетата – следователи от 4 РПУ  като дойдоха  пипаха С ГОЛИ РЪЦЕ  доказателствата на палежа – пластмасова малка бутилка и други вещи- доказаталества ?? И НЯМАШЕ НИКАКВО РАЗСЛЕДВАНЕ!!!   Или след  като отказахме да продаваме  имотите ни 2012  бус ме е чакал 40 минути до офиса ми ЗА ДА МЕ РАЗМАЖЕ?    И никой не разследва нищо.Колкото за поредния опит за убийство проведен на 03.12.2017г. към 20,43часа  - ТОЙ СЕ ПРОВАЛИ  тъй като  съм обучаван  и от чужди служби  да се предпазвам  от убийци.  Тези хора не знаят , че си имат работа с човек - мен , който се е гаврил с десетки ЧЕНГЕТА  от ДС  не само в София, когато се върнах от Германи я 1989г., но и в Западен Берлин 1985 - 1986 и е избягвал смъртта  и  1991 СПАСИХ ЖИВОТА  и СЕМЕЙСТВАТА на  НЯКОЛКО  разузнавачи , били в списъка на един „уж българин” представител този списък в ЧУЖДО посолство,  след което  десетки наши разузнавачи бяха ЗАКЛАНИ  от ТУРЦИ и други в чужбина.  Ако М.Г. не беше с мен, щях да СТЕ СПРАВЯ ВЕДНАГА с тези двамата с удоволствие - за което съм обучаван доста отдавна. Нито пулса ми нямаше да скочи даже с един пункт  на- горе , даже щеше да спадне на долу.

    Те реално ни  причиниха ОГРОМНИ загуби от нереализирани инвестиции за 5 милиарда  щатски долара и пропуснати ползи  и печалби  за следващите 10 // десет/ години и повече години.

   Бяхме предупредени от МАФИЯТА ЗА ТЕХНИТЕ  ДЕЙСТВИЯ и ТОВА КАКВО ОПРЕДЕЛЕНИЕ ЩЕ ПОСТАНОВЯТ.

 

06.01.2020. София     С уважение:       / лорд проф. Д-р  по право д-р по ик Момчил .ДОБРЕВ лични като управител/ 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1003521
Постинги: 1250
Коментари: 97
Гласове: 367
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930