Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2020 07:53 - Мафията в Софийски Градски Съд - на прамира на действия на съдия АЛБЕНА БОТЕВА -подкрепяна от председателя АЛЕЕЙКЕЙ ТРИФОНОВ
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 195 Коментари: 0 Гласове:
0



  Още преди 11 години хора от мафията,  7 съдии иоще толкова адковати ме предупредиха че  съдии на МАФИЯТА ще изпълняват поръчки срещумен,  да губя дела,  или ще прекратяват дела всякчески  без основание , само исамо да изпълняват поръчка на мафията срещу мен.

   Едната схема е тази, съдия  който си е давал отводи  помои десетки дела  ,  по дело което трябва да загубя  отказва да си анпарви отвод по делото   и аз губя делото.

     
  В конкретни яслучай СЪДИЯ АЛБЕНА БОТЕВА.

  1/. Същата си е дава отвод по дело на моя БЛИЗКА  с МОТИВИТЕ - ЗАРАДИ МЕН.
       И въпреки това не си дава отвод  по всякакви други дела, които трябва да загубя:

  1.1./  По дело по което   прилагам договор който ищецът  срещу мен е подписал за 600 000  евро не го е изпълнил  иявно го е използвал   , за да получи кредит , без да плати една стотинка.
  Този договор доказва че  ищецът  е ЛЪГАЛ ПРЕД СЪДА - В ЛИЦЕТО НА АЛБЕНА БОТЕВА   относно зададени въпрос ипо чл. 176  от ГПК.  Въпреки това че  ТРЕТИ ПЪТ  МОЛЯ СЪДИЯТА  АЛБЕНА БОТЕВА  да сезира прокуратурата за лъжесвидетелствуване,  на ищеца,  същата ми заявява, че аз сигурно съм приложил копие от дсоговора за 600 000 евро с който съм измамен ,  за назначената графологична експертиза.

   Питам се КАК  КОПИ Я ОТ ДОГОВОРИ могат да служат  за графологична експертиза !! ПЪЛЕН АБСУРД .

    1.2./.  По друго дело в ОПределението си за насрочване на съдебно дело СЪДИЯ АЛБЕНА БОТЕВА ОТКРИТО ПОДПОМАГА ИЩЕЦА   КАТО ГО СЪВЕТВА  КАКВО ДА УТОЧНИ В ИСКОВАТА МОЛБА, КАКВИ ПРЕТЕНЦИИ ПРЕДЕНДИРА  И т.н.  и  ТОВА ПО ДЕЛО по което СЪЩАТА ВЕЛИКА И ГЕНИАЛНА СЪДИЙКА АЛБЕНА БОТЕВА твдърдиче е дело от масата на несъстоетелността  , което ОБАЧЕ ДЕЛО е ЗАВЕДЕНО 4 години и 11 месеца след СРОКА НА ЗАВЕЖДАНЕ НА ТАКИВА ДЕЛА.

    Освен това  съдия АЛБЕНА БОТЕВА ОСВОБОЖДАВА ИЩЕЦА ОТ ЗАПЛАЩАНЕ НА ДЪРЖАВНА ТАКСА  от над 1,4 милиона лева, тъй като твърди четова дело било от масата на несъстоятелностт,    по пък било гражданско дело по ГРК  заведено  4години и 11 месеца след съответния срок по ТЪРГОВСКИЯ ЗАКОН .

       И освен това  ВЕЧЕ ПОВЕЧЕ ОТ ДВЕ ГОДИНИ И ПОЛОВИНА НЯМАМЕ НИКАКЪВ ДОСТЪП ДО ДЕЛОТО.


     АКО ТОВА НЕ Е ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКА ,  ДРУГО НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ !!


 Такова незачитане на законите,  ГРУБО ПОГАЗВАНЕ НА ЗАКОНИТЕ   съм видял пхри още  7 съдии от СГС и  всичките граждански  съдии от САС и  половината от ВКС .

    През месец декември информирах служби държавни  идружи  на САЩ  ,  за ТАКОВА ПОВЕДЕНИЕ на съдии,  бях посъветван , да заведа ДЕЛА ЗА КОРУПРИЯЦ СРЕЩУ СЪДИИТЕ ,пРОКУРОРИТЕ  , държавници и други и даже получих съдействие от тяхна страна.

  ТАКА че очакват се ДЕЛА ЗА КОРУПЦИЯ   срещу съдии, прокурори ,държавници , кметове  ивсякакви  които са МЕ КРАЛИ и ли които извършват поръчка  на МАФИЯГА.

  Не случайно един от шефонете на мафията  генерал Л.Г.  още 2005  е заявил за мен: " ДОБРЕВ, ТОЯ НЕ МОЖЕМ ДА ГО ЯХНЕМ НИКОГА!!!""

  19  юни 2020 

 лорд академик проф проф. проф. Момчил Добрев 






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 983611
Постинги: 1240
Коментари: 96
Гласове: 364
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031