Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2020 15:29 - ИГРАЕ ЛИ БСП и видни партийни членове вогладе с НИНОВА, Йончева , Катев, и други В ПОЛЗА НА ГЕРБ и НА МАФИЯТА ?!?!?!
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 317 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Сами си отговорете  на горния въпрос!!

  Фактите: 
   Вече няколко години изпращам на ръководителката на БСП  НИНОВА - даже и изпратих и една от книгите ни - ПЪЛНА С ДОКАЗАТЕЛСТВА ЗА МАФИЯТА в СЪДА прокуратура  ,  престъпления извършени от МИНИСТРИ на ББ и самият ББ,  на Йончева, На АЛександър Симов,  на  Катев  и десетки други  БСП евро и нацонални Де-путати !!.

   Нищо  . Никой до момента неме е потърсил. 
   А доказателствата ЗА меко КАЗАНО ГРУБИ НАРУШЕНЯ НА МИНИСТРИ НА Бойко БОРИСОВ са  над 1500 страници - САМО ДОКАЗАТЕЛСТВАТА. Кражби ,  далавери и други.

   Никой  от БСП   нито Нинова , нито Йончева, или Симов или Катев  или дестек и други БСП- активисти  ме потърсиха.

    ЕРГО - ТЕ СА ЧАСТ  от мафията.


  Не случайно  виден  ПАРТИЕЦ  на БСП  при един дебат  в БНР  2016г. когато аз бях кандидат за вице - президент  на ДЕБАТА  когато разбра че Орешарски ще закъснее  и няма да се появи надзебата в БНР  ИЗКРЕЩЯ:

   " ТОЯ МИ ПРИЧИНИ ЗАГУБИ   от  над 100 МИЛИОНА  !?!?!.

    Попитах го,: Момче,  как така ?.

   Той ми отговори - " НА МЕН И МОЯТА ПАРТИЯ !!!.

    Та сетете се  кой е този ВИДен  политик  завършил Сорбоната  с френски  и защитил май там дисертация по право!!.

  ТАКА ЧЕ  ПАРТИИТЕ  ИДВАТ НА ВЛАСТ ЗА КРАДАТА ПАРИ ОТ НАРОДА ,  да си пълнят джобовете и  семействата.

 НЕ СЛУЧАЙНО  ВСИЧКИ ДЕЦА  на ППАРТИЙНИ ВЕЛИЦИЯ  от БСТП , ДПС и други партии са НАЗНАЧЕНИ НА СУПЕР ДЛЪЖНОСТНИ    при администрацията на БОЙКО БОРИСОВ .

   Те са ЕДНО КОТИЛО!!!!

  15 октомври 2020 

  лорд АКАДЕМИК  проф. проф. Момчил Добрев 




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 999319
Постинги: 1250
Коментари: 97
Гласове: 367
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930