Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2020 10:12 - МАФИЯТА в СОФИЙСКИ АПЕЛАТИВЕН СЪД взема безумни размери
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 318 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Мафията в Софийски АПЕЛАТИВЕН СЪД  с председател ДАНИЕЛА ДОНЧЕВА  взема безумни размери.

  Вчера за пореден път поисках  да видя дело по коет одело съм страна.  НЕ МИ СЕ ДАВА. НЕ МИ СЕ ДАВА НИКАКЪВ ДОСТЪП ДО ДЕЛОТО.
  НЕ МОГА ДА ГО ВИДЯ . Деловодителката  ми заявява, че НЯМА ДА МИ ГО ДАДЕ и даже ако има определение - ТО ТО НЯМА ДА МОЖЕ ДА СЕ ОБЖАЛВА  и ще върне делото на СГС  БЕЗ ДА МИ ГО ДАДЕ.

   ТОВА Е БЕЗУМИЕТО НА МАФИЯТА.

 ВЕЧЕ   ТОВА Е ВЪРХЪТ.

  Не случайно по дела в САС с председателствуващ състава съдия НЕЛИ КУЦКОВА  изчезваха документи,  пълномощни , докозателства,  даже същата ВЕЛИКА И "ЧЕСТНА" Съдийка  но "опицветята"  ВЪПРЕКИ ЧЕ СИ Е ДАВАЛА ОТВОДИ ПО МОИ ДЕЛА  по дела по които  с удоволоствие  трябва да ми причини загуби  НЕ СИ ДАВА ОТВОД и постановява актове с които  ми причини огромни загуби_
  - 1/. ПО ДЕЛО за закупен  от мен имот - тристаен в центъра на София, заплатен, продаден  на трето лице -  ОТХВЪРЛИ ИСКОВАТА МИ ПРЕТЕНЦИЯ,строителната фирма от 2017 не е се е преперистрирала в Търговския регистър-   ЗАГУБА ОТ над 230 000 евро.

    2/. По дело срещу длъжник  строителната фирма " Вълканов и Миланов"  като по друго дело  със същия  ответник  съдия НЕЛИ КУЦКОВА    си дава отвод по делото,  защото представител на фирмата ходил до мъжа й на раздумка , НО  ПО МОЕТО ДЕЛО СРЕЩУ ТАЗИ СТРОИТЕЛНА ФИРМА тя не си дава отводи  и ПОТВЪРЖДАВА   замяната  на съдия РАЙНА МАРТИНОВА на обезпечение - възбрана на имот  срещу  внесени от фирмата 5000 лева при ИСК  ЗА НАД 350 000 ЛЕВА .
   ЗАГУБА от над 350 000 лева

     3/. Не мога да изброя делата ПО КОИТО ВЕЛИКАТА Е ЧЕСТНА" Съдийках НЕЛИ КУЦКОВА   ми причини ОГРОМНИ ЗАГУБИ.

    Господ да благослови сина й, както той благослови доста хора , деца и други. А.

   ДАЛИ   И КОЯ  МАФИОТСКА ГРУПИРОВКА ЗАЩИТАВА  съдия НЕЛИ КУЦКОВА?!?! 
   ДАЛИ Е ТАЗИ КОЯТО  фишнансира  кампанията й като  вице-президент!!!!   Същата която  е опънала цадър над  интимни приятелчета на съдийката като ЧСИ- и други!!! 

  15 октомври 2020 

  лборд АКАДЕМИК профе.проф. МОМЧИЛ ДОБРЕВ 





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 983124
Постинги: 1239
Коментари: 96
Гласове: 364
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031