Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2021 19:24 - Генерал Любен Гоцев за Момчил Добрев-2005 -"Тоя не можем да го яхнем никога! Той е човек на честта и много жесток!"
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 323 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 11.05.2021 19:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не ме очуди казано то от генерал Любен Гоцев за мен 2005:
"Тоя на можем да го яхнем никога!Той е човек на честта и е много жесток!"

Спомням си когато втория секретар на посолството ни в Берлин Стоил Стоил когато ме караше да открадна създаденият от военно-промишления комплекс на ГДР материал със свръх проводимост която откри проф Карл Хайнц фон Гьоте и по негова покана аз работех с него в неговата лаборатория. Свръх пров одимаст, която открихме февруари 1985. Професора преди 2 месеца ме покани да работя с него след като за един семестър взех изпитите си за 2години физика, математика и други.  Професора беше казал в петък извикайте в понеделник в 8 тоя дето взима изпити по физика и математика като игра. В понеделник си говорихме 4 часа с професора и той отсече - от утре те чакам в 8 часа в лабораторията ми. Въпреки заповедта на министър Бучков към първия секретар Иван Сираков да подготви документите да уча теоретична физика в Лайпциг. Обаче Иван Сираков не изпълни заповедта на министъра. А неговия втория секретар Стоил Стоилов след като не можа да ме убеди да открадна материала и затова щели да ми дадат 11 милиона щатски долара и къща във Флорида. Не можех да продам професора си, той пръв ми каза - Ти си гений, по голям от Айнщайн и Леонардо да Винчи.
Тогава разбрах че още тогава 1985 и първия и втория секретар на посолството ни в Берлин са се продали на САЩ.
Отказах. След това последваха заплахите от Стоил Стоилов ченге от ДС.
Изкарах два сърдечни удара 1985 и 1986.

Не случайно даже полковник от Пентагона полковник Голдберг казваше за Мен - Момчил е човек на честта и е много жесток, когато проявяват срещу него несправедливост.Той е живата справедлива жестока смърт.

Затова ДС и мафията не могат да ме яхнат.

11май 2021

лорд академик проф Момчил Добрев




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 982894
Постинги: 1239
Коментари: 96
Гласове: 364
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031