Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2021 07:44 - ЗАРАДИ кое лице от МАФИЯТА спира " ПРАВЕН СВЯТ" или поне скрива нещата ?!?!
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 927 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 30.06.2021 07:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
 Вчера ми се обади честен човек от службите и ми заяви, че тъй като офиса се подслушвал за частни и други цели , след  като са разбрали  че ще поискам  IP адреса на компютъра  , от който е написано ПОРЕДНИТЕ ЛЪЖИ И МРЪСОТИИ  във форума на ПРАВЕН СВЯТ срещу МЕн и съпругата ми - Мариола Гарибова, лицето написало темата и ЛЪЖИТЕ И КЛЕВЕТИТЕ ,  което СТОИ В ПОРЪЧКАТА  по нак.дело в ПЛОВДИВ,  ТАКА СЕ Е СТРЕСНАЛО, че ако разбера че той  и написал   това в ПРАВЕН СВЯТ,  че  ВЕДНАГА Е ЗАПОВЯДАНО  сайта " ПРАВЕН СВЯТ" да спре, или да се направи че се обновява.

   Тъй като  още  шефа на мафията   когато беше жив  генерал Любен ГОЦЕВ 2005 заявява за мен: 
    " Добрев, тоя никога не можем да го яхнем!!  Той е човек  НА ЧЕСТТА и Е МНОГО  ЖЕСТОК!!".

 И тъй като СЪМ ЧОВЕК НА ЧЕСТТА , НИЕКОГА НЕ ПОЗВОЛЯВАМ НЯКОЙ ДА ПЛЮЕ  ПО ИМЕТО МИ и ДА РАЗПРОСТРАНЯВА ЛЪЖИ,МРЪСОТИИ ПО МОЙ АДРЕс, НЕВЕРНИ НЕЩА!!


     Явно  това  СТОЯЩО  НА МНОГО ВИСОКО НИВО ЧОВЕЧЕ  много се е стреснало.
     То  и шефа на  ВИС-2  ВАСИЛ ИЛИЕВ беше СЕ СТРЕСНАЛ СЛЕД КАТО НЕГОВИ ХОРА СЕ ОПИТВАХА  ДА МИ ПРАВЯТ РЕКЕТ ,  но се само наказваха, и след като се видяхме лично  Васил ИЛИЕВ - явно човек с морал и чест ми заяв:
     
   " Момчиле ,извинявай за рекета. Мислехме че си получил парите от червените, а ти си си дошъл със спечели честно пари от чужбина. Извинявай!!!"


      ТА ОТГАТНЕТЕ от  първи РАЗ   кое  е ТОВА ЛИЦЕ!?!?!?!

       АЗ ЗНАМ КОЕ Е !!!!!  Той стои на МНОГО ВИСОКО НИВО В МАФИЯТА - НА НАЙ-ВИСОКОТО.

       ВИНОИСИСДВЕКАМАДОНАЙ.


     30  юни 2021

     лорд академик проф. МОМЧИЛ ДОБРЕВ 
    



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 999396
Постинги: 1250
Коментари: 97
Гласове: 367
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930