Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2021 10:16 - МУТРАТА се жалва и реве по медиите, че някой го вика за СВЕДЕНИЕ!?!?!
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 205 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.07.2021 12:51


  МУТРО,  забравили как по твоя заповед  ме задържаха на 19 .02.2020г.  и в 20,45 часа в ГМ-то на 6 етаж,  имаше в коридора двама арестанти с отвертки в ръцете,  ЯВНО МЕ ЧАКАХА  да МЕ УБИЯТ и след като  казах на двете ЧЕНГЕТА , че отвертките ЩЕ СПРАТ В ТЕХНИТЕ ТЕЛА,  ТЕ ги изгониха.
     Да , тук участвуват и ДОЛНИ ДОЛНОПРОБНИ  БЕЗ ЧЕСТ, МОРАЛ, ДОСТОЙНСТВО СЪДИИ  , КОИТО СА СКАЛЪПИЛИ ВСИЧКО!!    ИДЕ  И ГОСПОДНЕТО НАКАЗАНИЕ  и за тях до 9 коляно!!!
    Самите шефове в СДВР  ми заявиха - ТУК СИ ЗАРАДИ БОЙКО и това че пишеш за МАФИЯТА В СЪДА!!! 


   МУТРО,  ЗАБРАВИЛИ ЛИ, че когато отказахме фамилията да ти прехвърлим активи , ТИ НИ ПОРЪЧА  на НАП и НАП  търсеше на родителите ми пенсионери по 2 милиона лева, а на мен  2 милиона, 6 милиона ,8 милиона лева. В крайна сметка  НЕ ДЪЛЖИМ НА НАП НИТО СТОТИНКА!!! Татко ми почина заради този рекет и принуда.

    МУТРО, ЗАБРАВИ ЛИ кой прати  ДВЕТЕ ЧЕГНЕТА  2011  да запалят апартамента и за малко да изгорят като ФАКЛИ МАЙКА МИ и БАЩА МИ ,който беше на легло.

    МУТРО , забрава ли  когато 2012  БУС ме е чцакал 45 минути до офиса , ЗА ДА МЕ РАЗМАЖЕ ?!?! 

    МУТРО ЗАБРАВИЛИ  2016  за КРАЖБАТА НА ЗЕМНАТА МАСА за 75 милиона лева от наши земи с която земна МАСА  е построена СЕРЕВНАТА ТАНГЕНТА , и  мафиот призна  в офиса ми, ЧЕ ТИ Е ПЛАТЕНО 50 милиона рушвет!!!! 

    МУТРО ЗАБРАВИЛИ поръчката която заедно с СЦ  сте ми сготвили  в прокуратуратуа  и - общо три на брой  и бях ОПРАВДАН  на първите две.

    МУТРО  ЗАБРАВИ ЛИ  когато хора на бившата ти изгоря която  по същото време е имала сношения с най-близкия ти приятел,  СЛЕД КАТО НЕ " МЕ УБЕДИ"  да участвува с нас  за това ЧЕ  наша ФИРМА Е РЕАЛНИЯ СОБСТВЕНИК НА " БЪЛГАРСКИ ПОЩИ" ,  ме заплаши   със смърт.

    МУТРО   забрави ли  когато поръча цялото ми семейство 2010 !!! 

    МУТРО НИКОЙ НЯМА ДА СИ МЪРСИ РЪЦЕТЕ С ТЕБ!! 

     МУТРО  моли се на Господ  НАКАЗАНИЕТО  ТИ ДА БЪДЕ ПО-МАЛКО! 

     ГОСПОД РАЗПОЛАГА  с теб!!! 

     НИЯ НЯМА ДА СИ МЪРСИМ РЪЦЕТЕ С ТЕБ!!! 

     ВИНОИСИСДПРББДО2ДППНВВЕКАМАДАНОЙ...

 14 юли 2021 

    лорд академик проф. МОМЧИЛ ДОБРЕВ 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 999304
Постинги: 1250
Коментари: 97
Гласове: 367
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930