Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2021 12:46 - ген.Любен ГОЦЕВ: " Момчил ДОБРЕВ, ТОЯ НЕ МОЖЕМ ГО ЯХНЕ НИКОГА! ЧОВЕК Е НА ЧЕСТТА И Е МНОГО ЖЕСТОК!!
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 311 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
  В последните дни   доста хора - деловодителки в СРС, СГС - ТТ и .... се упражняват  над моето име, без да ме познават, без да са раговаряли с мен, пишат обидни квалификации по мой адрес!!

  1/. И тъй като ми писна  и тъй като както генерал ЛЮБЕН ГОЦЕВ още 2005г. каза за мен "Момчил Добрев, тоя не можем да го яхнем никога. ТОЙ Е МНОГО ЧЕСТОЛЮБИВ И МНОГО ЖЕСТОК ЧОВЕК!!!"  реших да дам малко информация на тези и други хора.

    По какъв повод  генерал ЛЮБЕН ГОЦЕВ - шефа на мафията в БЪЛГАРИЯ довереното лице на САЩ и ЦРУ и т.н. го казва това и в каква връзка:

   На Генерал Любен Гоцев му дават документи , от които е видно че американска фирма има претенции за собственост на държавната фирма " БЪЛГАРСКИ ПОЩИ"-
    След като  10 дни юристи на генерала  разглеждат документите  се установява че американска афирма е права : 

    Генерал ЛЮБЕВ ГОЦЕВ казва: " Да тази американска фирма има право и тя е реалния собственик на " БЪЛГАРСКИ ПОЩИ" ЕАД . Кой обаче стои зад тази фирма?"

   На този въпрос след като чува името Момчил Добрев,  генерала казва горното.

   2/. Още 1985г.  БЯХ  ОБЯВЕН ОТ над 580   ГЕРМАНСКИ ВИДНИ УЧЕНИ за " ГЕНИЙ!!.
       Реално не повярвах на това наименование, но след години се убедих, че те бяха прави.
      Тогава  вземах  за една година  изпитите ми  за 3,5 години в Техническия университет Илменау.  Проф. Карл Хайнц фон Готе след  поредния  писмени изпит взет по физика с отличен  беше заявил в един петък - " Доведете ми този нахалник  в понеделник,  да видя кой е , защото си играе с физиката и изпитите по физика с лека ръка!!.
      В понеделник след както се явих в 8 часа пред професора  и след 3 часа разговор той ми заяви : " От утре те чакам в моята лаборатория!!".
      В тази лаборатория  през февруиа 1985г.  под  ръководството на проф. Карл Хайнц фон ГОТЕ  открихме  СВЪРХПРОВОДИМОСТ  въз основа на материал  даден ни от военно промишленоя комплекс  на ГДР.
       Тогава  втория  секретар на посолството ни в Берлин  лицето Стоил Стоилов започна да ме натиска ДА ОКРАДА МАТЕРИАЛА, като ми обещаваше  11 милиона щатски долара и къща във Флорида. Не можеш да си представя да предам професора си. НЕ СТАВА! Още повече че разбрах, че това ченге от ДС  отдавна беше се продало на ЦРУ и сходни други служби. ОТКОЗАХ.  ЩАЗИ  като разбраха че съм на този натиск , професора ме помоли да не работя  повече в лабораторията му.  РАЗБРИРА ГИ. След това изживях сърдечен удар  след атакивет на лицето Ст.Ст. и бях в кома през която    ВИДЯТ СВЕТЛИНАТА В ТУНЕЛА.
      И ТУК НЕ СЕ ПРОДАДОХ.

     3/. През годините когато се връщах в България от ГЕрмания 1985-1988г. многократно ме викаха в СДВР  , за да ме увещават да стават агент на ДС. ОТКАЗВАХ и се гаврих с тя даже. Те не го забравиха.

     4/. Не можах да ме яхнат и след като  юли 1992г.  11 ЧЕНГЕТА ПОЛИАЦИ  в 22,30 часа дойдоха да ми искат РЕКЕТ  от 495 000 лева / тогавашни пари/ . СЛЕД ТОВА СЪЖАЛЯВАХА ВСИЧКИТЕ .

     5/. 1993 - 1994г.  и хората на ВИС -2  на ГЕОРГИ ИЛИЕВ съжаляваха че са ми правили рекет. Когата се видях с ГЕОРГИ ЛИЕВ - който беше достоен човек той ми заяви: Момчиле Извинявай. Мислехме че си получил парите си от червените, а ти си дошъл с тях от чужбина. ипарите са си твои!"

     6/. Многократни стрелби и опити за убийство.

     7/. ДАЖЕ когато Люканов ми обещаваше че ще ми даде 100 милиона щд да ги управлявам в петролни сделки.- ОТКАЗАХ ЗАЩОТО  СЗАРАДИ СЪЩИЯТ ТОЗИ АНДРЕЙ ЛУКАНОВ, ОГНЯН ДОЙНОВ и сие  татко мчи - създателян на над 200 фачрики в машиностроенетео и хим.промишлеността беше 2,8 години като в ДОМАШЕН АРЕСТ защото беше разкрил че партийни ВЕЛИЧИЯ  КРАДАТ ОТ ДОЛАРИТЕ В ЧУЖБИНА от търговските дружества.

      8/. ОПИТИТЕ ЗА УБИЙСТВОТО МИ от 2011г. до момента  9  отгатнете по чия поръчка,.

     ТАКА ЧЕ   МОМЧИЛ ДОБРЕВ НО МОЖЕ МАФИЯТА ДА ГО  ЯХНЕ!!!!

  "ЧОВЕК НА ЧЕСТТА Е !! " - думите на генерал ЛЮБЕН ГОЦЕВ.

17  юли 2021

 лорд академик проф. Момчил Добрев 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1003548
Постинги: 1250
Коментари: 97
Гласове: 367
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930