Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2021 11:49 - Още 1985г. над 500 германски видни учени ме обявиха за ГЕНИЙ!!!
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 458 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 18.07.2021 09:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
  В последните дни   доста хора - деловодителки в СРС, СГС - ТТ и .... се упражняват  над моето име, без да ме познават, без да са раговаряли с мен, пишат обидни квалификации по мой адрес!!

   И тъй като ми писна  и тъй като както генерал ЛЮБЕН ГОЦЕВ още 2005г. каза за мен "Момчил Добрев, тоя не можем да го яхнем никога. ТОЙ Е МНОГО ЧЕСТОЛЮБИВ И МНОГО ЖЕСТОК ЧОВЕК!!!"  реших да дам малко информация на тези и други хора.
   Верно , от 2004г.-   една долнопробна съдийка , служеща на мафията,  която се вдигаше в съдийската йерархия със СЕКС УСЛУГИ,  такива  глупости и гадости, неверни лъжи  е говорила за мен както на деловодители в СРС, СГС,  САС , ВКС, че  и е малко БОЖИЕТО НАКАЗАНИЕ!

    Та за тези хора малко инфо:

   1:. Още 1985г.  БЯХ  ОБЯВЕН ОТ над 580   ГЕРМАНСКИ ВИДНИ УЧЕНИ за " ГЕНИЙ!!.
       Реално не повярвах на това наименование, но след години се убедих, че те бяха прави.
      Тогава  вземах  за една година  изпитите ми  за 3,5 години в Техническия университет Илменау.  Проф. Карл Хайнц фон Готе след  поредния  писмени изпит взет по физика с отличен  беше заявил в един петък - " Доведете ми този нахалник  в понеделник,  да видя кой е , защото си играе с физиката и изпитите по физика с лека ръка!!.
      В понеделник след както се явих в 8 часа пред професора  и след 3 часа разговор той ми заяви : " От утре те чакам в моята лаборатория!!".
      В тази лаборатория  през февруиа 1985г.  под  ръководството на проф. Карл Хайнц фон ГОТЕ  открихме  СВЪРХПРОВОДИМОСТ  въз основа на материал  даден ни от военно промишленоя комплекс  на ГДР.
       Тогава  втория  секретар на посолството ни в Берлин  лицето Стоил Стоилов започна да ме натиска ДА ОКРАДА МАТЕРИАЛА, като ми обещаваше  11 милиона щатски долара и къща във Флорида. Не можеш да си представя да предам професора си. НЕ СТАВА! Още повече че разбрах, че това ченге от ДС  отдавна беше се продало на ЦРУ и сходни други служби. ОТКОЗАХ.  ЩАЗИ  като разбраха че съм на този натиск , професора ме помоли да не работя  повече в лабораторията му.  РАЗБРИРА ГИ. След това изживях сърдечен удар  след атакивет на лицето Ст.Ст. и бях в кома през която    ВИДЯТ СВЕТЛИНАТА В ТУНЕЛА.
  
    2/.  През време на последващите 2-3 години в Германия учих - неврофизиология на мозъка,  диференциална диагностик,а инекциозни болести,  вътрешни болести,  логика,  експерни системи, теоретична физика и доста други дисциплини в различни университети.

    НЕ  ИСКАХ ДА ПОВЯРВАМ че съм ГЕНИЙ.
    Самият мой проф. Рот ми заяви в прав текст един ден: ТИ СИ ПО$ГОЛЯМ ГЕНИЙ от АЙНЩАЙН!!.
     Не повярвах.
     Затова пък когато 1991г. отрекох Теория на относителноста и постулатите й в един мой руд  от 49 страници изпратен в САЩ и КАНАДА,  при което някой се опита да го окраде,  и след 1993г. като получих  от Научна организация  в САЩ че съм избран за един от 500 лидери на влияние в науката на 20 и 21 век , и възр основа на моята разработка,  създадох два прототипа на генератори на свободна енергия, нова теория на вселената,  теория на вихровите полета, космологична теория на информация, ПОДРАЗБРАХ  че в мен може да има нещо скрито.

     3/. ЗА ТОВА ЧЕ СЪМ " ГЕНИЙ" разрба по.-късно : 
       2006г. когато  заедно със бъдещата ми съпруга Мариола Гарибова направихме откритие  в ГЕНЕТИКАТА и МЕДИЦИНАТА
       2006.  заедно с бъдещата ми съпруга Мариоал Гарибова  създадохме:  " Теория на степента на демокрация,  " Теория на степента на справедливост" и ТЕОРИЯ НА СОЦИО-ХУМАНИЗМА-  теория на общество и цялата му организация която  е в унисон със сегашния неолиберален глобализиран капитализъм.
 
     4/. ЗАТОВА че СЪМ ГЕНИЙ  разбрах КОГАТО с въз основа на моята ТЕОРИЯ иТеория на нулевата точка, ТНеори яна вихровите полета  ОБЯСНИХ 300 годишна загадка на КОФАТА НА НЮТОН  и Разширението на космическите обекти около екватора им.
        СЪЗДАДОХ ТЕОРИИ  ВЪВ ФИЗАКАТА.

      5/. Създадох в икономика -  Теория за степента на доверия, " Три икономически закони в практиката, Теория на степента на истината",  Теория за генериране на кризи",Теория на мафията, " Теория на корупцията, " ТЕОРИЯ НА МАФИОТИЗМА, ТЕОРИЯ НА ФИНАНСОВИЯ БАНКОВ РЕСУРСЕН ТЕХНОЛОГИЧЕН МАФИОТИЗИРАН МАТЕРИАЛИЗЪМ.
        Въз основа на тези теории спечели  " WORLD  CHAMPIONSHIP  IN ECONOMICS / FINANCE 2019   ибях НАЗОВАН  " БАЩА НА МОДЕРНИТЕ ФИНАНСИ".

      6/.   2015  НАПРАВИХМЕ  три ОТКРИТИЯ в АРХЕОЛОГИЯТА  заедно с бъдещата ми съпруга  Мариола ГАРИБОВА , които публикуахме в САЩ и ИНДИЯ.

      7/.  2009  направихмче ОТКРИТИЕ  в ПСИХИЛОГИЯТА и ГЕНЕТИКАТА.
      8/. 2010 спечелих една от 10 награди " THE GREAT MINDS  IN THE 21 CENTURY"
      9/. 2012  спечели  71 от 100 наградата " ДА ВИНЧИ".
     10/. 2012  Спечелих една от 5 междунаронди награди на Айнщайн  за научни постижения+.

     НЕ СЛУЧАЙНО още  1985 ВЕЛИКИЯТ   И ГЕНИАЛЕН  проф. МАНФРЕД ФОН АРДЕНЕ в кореспонденцията и разговорите ми с него ми ЗАЯВИ - Момчил ТИ СИ ЗА НОБЕЛОВА НАГРАДА ПО ФИЗИКА, но  за да я получиш трябва да  имаш приятели вече нобелисти. Това е малка научна мафия.

      Така че   за тези хора които се упражняват  ВЪРХУ МОЕТО ИМЕ да з0наят :
     Да напишат името ми на латински - Lord PROF. MOMTCHIL DOBREV- HALACHEV и и могат да прочетат стотици статии  на английски по физика, икономика,  археология, генетика, медицина, психология, и други мултидисциплинарни области.

    ЗА ОТКРИТИЯТА ми във физиката, икономиката, генетикат, месицината,  психологията,  археологията и други области.
    Благодарен съм на моята съпруга МАРИОЛА ГАРИБОВА, че винаги ме е подкрепяла в моите научни терзания .

    И НЯМА  НАКЪВ  УЧЕН И ЧОВЕК ДО МОМЕНТА  който да е ОТКРИВАЛ в НЯКОЛКО РАЗЛИЧНИ НАУКИ.

    и мръсните човечета не спират ДА ГОВОРЯТ МРЪСОТИИ И ЛЪЖИ И НЕВЕРНИ НЕЩА за мен.
     това накратко 

     17  юли 2021  

 лорд академик проф. МОМЧИЛ ДОБРЕВ 


     



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 999226
Постинги: 1250
Коментари: 97
Гласове: 367
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930