Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2022 15:18 - ЧУДЯ се на хора НА МАФИЯТА - ПРО-КУр-орс(чета главдни, съдийчите ЧСИ-та , бандити, ЧУ+ДЯ ИМ СЕ !!
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 135 Коментари: 0 Гласове:
1



 ЧУДЯ им се  хората на МАФИЯТА - ПРо-КУРорчета, гладни , съдиите от мафията ЧСИІта , хора на мафията!!
   Когато  Хора на ВАСИЛ ИЛИЕВ ВИС-2  ми правеха рекет на игрални автомати и им се случваше нещо,  лично  ВАСКО ИЛИЕВ  , НО ТОЙ БЕШЕ  КОРЕКТЕН и ТОЧЕН , ме извика   и ми каза дай да се разберем . Разбрахме, ЧЕ ТИ И СИ ДОШЪЛ С МИЛИОНИТЕ в ТАЗИ ДЪРЖАВА,  не си взел НИКАКВИ ЧЕРВЕНИ СУФАРЧЕТА . ТАКА ЧЕ ИЗВИНЯВАй.
   ВАСКО ИЛИЕВ беше ТОЧЕН , КОРЕТНЕН  МЪЖ и Главатар.

   Когато ченге а още 2012  ми правеха  РЕКЕТ и искаха по 490 000, -  800 000 лева рекер - СЪЩИТЕ НАЙ-НАКРАЯ  пристигнаха  далеч от БЪЛГАРИЯ - на над 13 000километра  със семействата си, за да са живи и здрави.
   ЧЕНГЕ КОЕТО  на 6 етаж в СДВР  ми заявяваше чЕ ТРЯБВНА ДА ПЛАТЯ РЕКЕТА  на КАРАМАНСКи от 1,8 милиона щатски долара по ПОРЪЧКА НА ЕДНА САЛФЕТКА - същият този си живее  кротко  на 11 000 километра от БЪЛГАРИЯ.

   Висше ченге преди години в кабинета си ми заяви: Г-н ДОБРЕВ СТОТИЦИ БЪЛГАРСКИ РАЗУЗНАВАЧИ са се УЧИЛИ ОТ ВАС!!.



  Даже и двете поръчки да бъда УБИТ на един ГЕНЕРАл който  ЦРУ  хвана на калъп с младеж в САЩ  1976 и СТАНА АГЕНТ НА ЦРУ  -  и дАЖЕ И НЕГОВИТЕ ДВА ОПИТА ДА БЪДА УБИТ  - НЕ  ПРОВЪРВЯХА.

    Да не говорим, че когато  март 1989г. се върнах от ГЕРМАНИЯ  в България  подир мен бяха пуснали  15  ЧЕНГЕТА ОТ ДС  да ме следят  и АЗ ГИ ВРЪЗВАХ  на кръстовища,   АВТОБУСНИ СПИРКИ и всякакви такива,  и ИМ ДОКАЗВАХ че СА МНОГО ТЪПИ,  КУХИ,  ПРОСТИ да ме следят.

    ТА ИМ СЕ ЧУДЯ  на тези  УБИЙЦИ?!!

    1992г. когато спасих няколко семейства от СПИСЪКА НА ДОГИ  и СТОЯНЧО  КОИТО ДАДАХО  на САЩ и на ТУРЦИЯ  и в същата вечер  бяха изклани  34  наши ТОП РАЗУЗНАВАЧИ които гарантираха мира  между  България Турция и Гърция десетки години,  ТА ТЕЗИ  СЕМЕЙСТВА   са ГОТОВИ НА ВСИЧКО ЗА МЕН.

     Септември 7  2004г.  единия  идва с ДВАМАТА СИ СИНА , вади тетрадка  пълна с профили на прокурори, съдии  други и МИ КАЗА :  ТЕЗИ ДВАМА - и показа ДВАМАТА СИ СИНА - СА ЖИВИ ЕДИНСТВЕНО ЗАРАДИ ТЕБ.  Кажи само "Да"!!!.

     Та има  десетки хора КОИТО СА ГОТОВИ ДА  СЪДЯТ  ПО НАЙ-ЖЕСТОКИТЕ  ЗАКОНИ  ако ми падне  косъм от главата.

  НЕ СЛУЧАЙНО  2012г.   КОГАТО УЗНАХ че  в УНИКРЕДИТК БУЛБАНК по моя сметка са МИ ОТКРАДНА И 15 МИЛИОНА ЩАТСКИ ДОЛАРИ от тогавашната мафия  пред 2003г.,  та  ЕДИН  ИЛЮМИНАТ СПЕЦИАЛНО ДОЙДЕ  в СОфия за да даде 200 000 евро да бъда убит  и 50 000 на един градски прокурори да ме вкара в АРЕСТА и ТАМ ДА БЪДА УБИТ.
   КАКВО СТАНА-  Моите хора отишли в ДВОРЕЦА на ИЛЮМИНАТА  и му заявили - ако  падне само косъм от главата на МОМЧИЛ ДОБРЕВ  ще изколим всичките ти рода.

   Горкия  отдавна  не идва в България.

   Или бандитите които 2001 които се следяха  за да ме очистят  СЕ ОТТЕГЛИХА НЕЗАБАВНО защото разбраха какво воже да се случи с тях (.

  ТАКА ЧЕ ИМ СЕ ЦУДЯ НА ХОРАТА НА МАФИЯТА -   не случайно  ЧОВЕК на МИ6   2007г.  ми изпрати и-мейл СтСт е ОК.

  05  юли 2022 

 КНЯЗ ДИПЛОМАТ лорд академик проф. МОМЧИЛ ДОБРЕВ - ХАЛАЧЕВ 

 

 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 998660
Постинги: 1248
Коментари: 97
Гласове: 367
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930