Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2023 12:50 - ЕДИН от опитите за убийството ми февруари 2020 Е БИЛ ПОРЪЧКА НА генерал ЛЮБЕН ГОЦЕВ и негов авер- държавник!!!
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1923 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 14.03.2023 12:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Преди една година  когао излизах от  Съдебната палата на бул. Витоша от входа към Алабин ичаках да хвана такси,  едно такси  се приближи към мен , вратата се отвори и мъжът ми каза : Г-н Добрев качете се, ще Ви закарам".
    Вие не знам дали ме познавате? Продължи мъжът.
    Аз го погледнах и му заявих, да знам кой сте. От военото разузнаване.-

     Той ми каза : Да вярно е. 
      Исках да ви видя и да ви дажа че двата опита за убийството ви , / и започна да описва конкретно  двата опита за убийството ми, които бях педовпратил и особено готоността на двама задържани  на ГМ-то на 6 етаж когато бях закаран там  да ме убият , и които бяха в коридора/. човекъ разказа подробно  и двете ситуации с двата опита за убийството ми. Явно знаеше пълните подробности. /.
      "Искам да Ви кажа, че тези два опита за убийство то Ви са поръчани от ЛЮБЕН ГОЦЕВ и един негов приятел - държамник ......"  Каза точно името което знам на държавница.

     " Защо тогава сега ми казвате това, когато  Любен Гоцев е починал? - запитах аз.
     " Ние знаем, че ако знаехте, още на следващия ден щяхте да направите така да се срещнете с ЛЮБЕН ГОЦЕВ лично очи в очи и да му питърсите сметка!".
     " Да така е. На този човек нищо не дължа и нищо лошо не съм му направил".
      " Освен че още 2005г. когато  разбра че моя фирма е реални ясобственик на " Български пощи" , той заяви за мен: Момчил ДОБРЕВ , тоя не можем да го яхнем никога!!!".

       " Знаем колко сте принципен и че сте човек на честта , затова не Ви казахме тези факти..." 
      Човекът ме закара до вкъщи.
      Разделихме се , платих си услугата. Пожелах му лека работа.

      14 март 2023

княз  лорд акад проф. Момчи Добрев - Халачев 
   



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 998926
Постинги: 1248
Коментари: 97
Гласове: 367
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930