Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2023 17:21 - Ако ЧСИ Мирослав КОЛЕВ върне изпл дело на ЧСИ НСеделчо МИтев доказва че и той изпълнява поръчка на ЧСИп Дичев и ЧСи Хаджииванов и мафията ?!?!
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 85 Коментари: 0 Гласове:
1



           Ако ЧСИ Мирослав Колев  върне изпл дело на ЧСИ Неделчо МИТЕВ доказва че и той изпълнява поръчка на мафията , на ЧСИ Дичев и ЧСИ Хадживинаво.

---------------------------------------------------------------------------------------        

                ДО ЧСИ  Неделчо МИТЕВ

                            ИЗПЛ.ДЕЛО 20238410401…../23.

 

                   До министър  АТАНАС СЛАВОВ – Министрество на
                           правосъдието
                     Искане за закриване на частното съдебно
                       изпълнение

                           1000 София  ул. Славянска №  1

 

                     До  главния прокурор ИВАН ГЕШЕВ

 

                     До председателя на правната комисия
                            СТОЮ СТОЕВ

                                     НАРОДНО СЪБРАНИЕ

 

 М О Л Б А  ПО ПРИНУДА  за прехвърляне на настоящото дело  на ЧСИ  МИРОСЛАВ  КОЛЧЕВ КОЛЕВ  рег № 788  адрес София ул. Цар АСен  № 5, ет.1 ап. 8

  ВЪПРЕКИ ЧЕ ДЕЛОТО Е СПРЯНО   

                                                           От   И……………………………………  -взискател

                                                             Пхредставлявана от ………………………..

 

     Уважаеми господин ЧСИ НЕДЕЛЧО МИТЕВ,

 

    Преди да прехвърля  настоящото  дело към теб от ЧСИ Мариола Гарибова ти обясних за делото и ти се съгласи да го прехвърля.

    Още на следващия ден  човек от мафията , който ми дължи живота си , ми се обади ми заяви, че ЧСИ Дичев  ти се е обадил и ти е заповядал всички дела които съм ти прехвъърлил да ги прекратиш и да перемираш.

    Аз ти прехвърлих  дела за мои дължиници за задължения  за над  девет милиони левове към мен и мои фирми.

    Още  септември 2022  мой длъжник  който  е  подкрепян от Камарата на ЧСИ и съвета на камарата наред със заплахите за смърти  ми заявяваше да му върна оригиналите на изпълнителните дела по поръчка на ЧСИ Дичев и ЧСИ Хаджииванов, . Това ми доказа ЧЕ ИМА ПОРЪЧКА И ЗАПОВЕД от САВЕТА и ХОРА НА СЪВЕТА и ЧСИ ДИЧЕВ   да се прекратяват дела  срещу мои длъжници  ЗА ДА НЕ МОГА ДА СЪБЕРА  НИТО СТОТИНКА.  Въпросното лице ми дължи над 60 000 лева ,  и е подкрепяно от държавни съсдебни , частни съдебни – съвета на КАМАРАТА,  полиция , НАП и прокуратура и  от Министрествоното на правосъдието  и е син ан човек „ който се хвалеше „ ЧЕ Е НАРКОБОС” и КОЙТО ЧРЕЗ СЪДИИТЕ  от БУРГАС ПОЛУЧИ за НУЛА СТОТИНКИ  знаш имот в центъра на БУРГАС струващ  250 000 евро .

  А настоящото дело е срещу СЪЩИЯ ДЛЪЖНИК, което дзоказва ПОРЪЧКАТА  КОЯТО СЕ ИЗПЪЛНЯВА  срещу мен.

    ЯСНО  МИ БЕШЕ още , ЧЕ  ТИ ЩЕ ИЗПЪЛНИШ поръчка  ДА БЪДАТ ПРЕКРАТЕНИ ВСИЧКИ МОИ ДЕЛА СРЕЩУ ДЛЪЖНИЦИ, макар че се разбрахме  с теб И ЗАРАДИ ТОВА ПРЕХВЪРЛИХ  изпълнителните дал към ТЕБ,  ти да извършваш действия по тях.

   Явно имаш поръчката да прекратиш всички дела които ти прехвърлих и да ги перемираш , за да НУЛИРАМ ВЗЕМАНИЯ ОТ над ДЕВЕТ МИЛИОНИ ЛЕВА  КЪМ МОИ ДЛЪЖНИЦИ,  което ми се доказа от ДНЕШНАТА СРЕЩА на 0.06.2023  в която КАЗА ЧЕ ВСИЧКИ ДЕЛА СА ЗА ПЕРИМИРАНЕ,  КОЕТО  Е ПЪЛЕ АБСУРД още повече че по две дела има определения на СГСЗА СПИРАНЕ ,  и някои дела са от 2021  и 2020 г. с действия по тях и за ВЗЕМАНИ ЯОБЩО над 9 МИЛИОНА ЛЕВА.

 ПРАКТИЧЕСКИ  с ТЕЗИ СВОИ ДЕЙСТВИЯ  Ти ми причиняваш загуби  от над  150  000 лева  с този длъжник и пропуснати ползи  и печалби за над 1 400 000 лева.

  ТИ ИСКАШ ДА ПРЕКРАТИШ НАСТОЯЩОТО ДЕЛО ОЩЕ ПОВЕЧЕ ЧЕ  НАСОТЯЩОТО ДЕЛО Е СПРЯНО ОТ СЪДА – СОФИЙСКИ ГРАДСКИ СЪД.

.  ЗАТОВА СЪМ ПРИНУДЕН   с насотящата молба да помоля да прехвърлиш настоящото дело на ЧСИ  Мирослав Колчев Колев.

     По молбата ми   да насрочиш  опит на възбранения  имот на длъжника  в София и да насрочите публична продан  на  този апартамент  ЯВНО  НЯМА НИКАКВО ДЕЙСТВИЕ ЗАЩОТО НЯМАХ ДОСТЪП до изпълнителното дело.

07.06.2023-  София                                      Подпис:  



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1001807
Постинги: 1250
Коментари: 97
Гласове: 367
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930