Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2016 11:10 - Повече от месец се очаква отговор от Камарата на ЧСИ и лично от ЧСИ Дичев
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1341 Коментари: 0 Гласове:
0



 
Вече повече от месец се очаква отгово както от Камарата на ЧСИ, етичната комисия и лично от ЧСИ Дичев - председателя на Камарата на ЧСИ на следното писмо .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Р Е П У Б Л И К А Б Ъ Л Г А Р И Я
КАМАРА НА ЧАСТНИТЕ СЪДЕБНИ ИЗПЪЛНИТЕЛИ



Частен Съдебен Изпълнител

Рег. № 862 – МАРИОЛА ГАРИБОВА

Район на действие –СГС
Адрес на кантора: София-1680, ул. Родопски извор № 43а ет.1 офис № 4
Тел:


До Съвета на камарата на ЧСИ
До Етичната комисия към КЧСИ
До всички колеги ЧСИ - та



Уважаеми господа от Съвета

Уважаеми г-н председател ЧСИ Дичев,

Уважаеми Господа от Етичната комисия,


По образувано при мен изпълнително дело 33/13 с длъжник ГУСВ- ЕАД съм провела публична продан и издала възлагателно постановление за имот на длъжника на фирма „ Атлиман клуб“ с управител Красимир Асенов Моллов за сумата от 488 411 лева .

По жалба на длъжника ГУСВ – ЕАД съм проверявана от Министрество на правосъдието и Камарата на ЧСИ относно публичната продан и становището е , че няма допуснати нарушения от мен.

В момента възлагателното постановление се обжалва пред СГС и месец януари 2016 няма решение, за което аз нямам вина.

Неочаквано за мен управителя на купувача Красимир Асенов Моллов от средата на август 2016 упражнява масиран натиск върху мен, тъй като по образуваните пред изпълнителни дела аз попаднах на злоупотреби извършени от него и негови фирми с участие с прокуриста на ГУСВ“ ЕАД г-жа Панковска за милиони левове във вреда на ГУСВ – ЕАД.

За да прикрие следите си той прехвърли образувани пред мен дела на ЧСИ Ренета Милчева.

Той поиска и аз прехвърлих цитираното по-горе изпл.дело 33/13.

Питането ми към ВАС Е СЛЕДНОТО:


МОРАЛНО И ЕТИЧНО ЛИ Е поведението на приемащия ЧСИ – ЧСИ Ренета Милчева и следва ли той да образува делото или да го върне обратно при мен, тъй като в случая става въпрос за неприключила продан и издавено от мен постановление за възлагане. ?!

По изпълнителното дело съм задържала т.26 по специалната сметка както и ДДС , тъй като аз съм данъчно задълженото лице според ЗДДС и ревизори от НАП, след влизане на постановлението за възлагане в сила.

ЗА ЧСИ Ренета Милчева няма данъчно задължение да преведе ДДС след влизане в сила на постановлението за възлагане.


За това си действие съм се консултирала с експерти и ревизори от НАП.


Сигнализирам Ви за горното, тъй като в случа я говори за некоректно поведение на ЧСИ Ренета Милчева към мен. Аз няма да допусна друг да взема труда и таксите ми, тъй като съгласно ГПК т.26 от ТТРЗЧСИ е за ЧСИ-то който е събрал сумата . В Случая това съм аз.


Към момента Красимир МОЛЛОВ ме заплашва с различни проверки и дисциплинарки които щял да ми уреди със съвета.

Известни са ми намеренията чу, да се опита да присвои цялата сума, като елиминира ипотекарния кредитор КТБ – синдиците и целта на прехвърляне на изпл.дело е не само да ми нанесе вреди , като загубя таксите и труда си, но и неподдавайки се на натиските изнудванията и заплахите от негова страна и спазвайки стриктно закона аз да си причиня вреди с тези негови жалби.

Прехвърлих това изпл.дело 33/13 и останалите изпл.дела под изключителен натиск, заплахи и изнудване от страна на Красимир Асенов Моллов.

Моля да вземете отношение както за поведението приел делото ЧСИ Ренета Милчева, както и за поведението на гражданина Красимир Асенов Моллов, който много добре е известен както на Съвета на КЧСИ така и на всички колеги.


ЧСИ Гарибова :
Адрес на кантората: София ул. Родопски извор № 43а ,т.1 офис № 4
Нагоре



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1003962
Постинги: 1250
Коментари: 97
Гласове: 367
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930