Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2020 09:02 - ПРОВАЛИ се ПОРЕДНИЯ опит на МАФИЯТА чрез прокуратура да МЕ ЛИКВИДИРА- ОТРОВИ
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 502 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 12.02.2022 18:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
През месец август и септември 2019г.  двама мои близки приятели  ме предупредиха, че МАФИЯТА в БЪЛГАРИЯ  планира  да ме ликвидира по един елементарен начин - ДА МЕ ОТРОВИ.
  Беше ми заявено от тези двама мои близки че заради това че съм протестирал срещу мафията в прокъратура и съд, ще направят схема в която да бъда задържан и след това убит в ареста. А всичкото ще бъде измама и фалшификация и нарочна схема в която участвуват председателите на СГС, САС, ВКС, главния прокурор, ББ и други съдии и прокурори.

 Прокуратурата  ще ми прати призовка,  и призовкаря  няма да може да ме намери , и след това ще последва задържане и принудително довеждане.
   Като  в арест  за принощуване ЩЕ БЪДА ОТРОВЕН.

    ТАКА И СТАНА.  Призовкаря  , който трябваше да ми връчи призовка   НЕ МЕ НАМЕРИЛ. ПИТАЛ СЪСЕДИ И ТЕ ОТГОВОРИЛИ ЧЕ НЕ ПОЗНАВАТ ТАКЪВ ЧОВЕК.
   ТОВА Е ПОРЕДНАТА ЛЪЖА- ПРИ УСЛОВИЕ , че от 1967 година ЖИВЕЯ НА ТОЗИ АДРЕС и ВСИЧКИ ЪССЕДИ СЕ ПОЗНАВАМЕ ДИРЕКТНО.
   А ПРОКУРОРКАТКА  ми ЗАЯВИ В ЛИЦЕТО ЧЕ НЕ МИ ЗНАЕЛА  ТЕЛЕФОНА -  като моя телефон го има на всички обяснения и документи.

   НЕ ИМ СЕ ПОЛУЧИ    ПЛАНА НА МАФИЯТА В ПРОКУРАТУРАТА .

 ПРОСТО ИМ СЕ ЧУДЯ!!!

   На крастивичар краставици да раздават!!!.
   
     Един ВИСШ ПОЛИЦАЙ   преди месеци ми заяви в кабинета си:

   " Г-н Добрев МНОГО БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДИ РАЗУЗНАВАЧИ  СА СЕ УЧИЛИ ОТ ВАС!!?!"

     Не отговорих.

     Спомням си като се върнах от ГДР  1989г.  как бяха пратили ЦЯЛА ФЛОТИЛИЯ  ОТ ЧЕНГЕТА отг ДС   ДА МЕ СЛЕДЯТ.  "Връзвах" ги на всякъде , разбирайки  че са ченгета,след връчването им  МАХАХ  с ръчичка. 

  ГОРКИТЕ.  Спомням си когато 1985г.  в СДВР на високия етаж МЕ ВИКАХА , когато се връщах в България , ДА МЕ КАРАТ ДА ПОДПИСВАМ ДОКУМЕНТИ  да ставам агент на ДС .  Горките!!!   Само им се смеех  и ги оставях с ОТГОВОРА "НЕ".
    Не случайно  генерала от МАФИЯАТ - Л.Гоцев още 2005г.  еКАЗАЛ ЗА МЕН: 

      " ТОЯ НЕ МОЖЕМ ДА ГО ЯХНЕМ НИКОГА!!!!" 

 То  и агента  - втория секретар  Ст. Ст. в посолството ни в БЕРЛИН  1985г. МЕ КАРАШЕ  да ставам АГЕНТ НА ДС, даже започва да ме изнудва и заплашва. и......

   В Москва 2007г.  направи " ПОЛЕТ НА КУКУВИЧЕ ГНЕЗДО"  от " ЛЮБОВНА МЪКА" , след акот ми беше приничил два сърдечни удара 1985 и 1986  когато бях в кома и ВИДЯХ СВЕТЛИНАТА В ТУНЕЛА.

 ЧУДЯ СЕ  и на прокурорчетата как са се вързали  ДА МИ СПОГОДЯТ ТАКЪВ НОМЕР.

Знам  всички , които са замесени!!!  ПОИМЕННО!!


 



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1003590
Постинги: 1250
Коментари: 97
Гласове: 367
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930