Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2015 17:36 - ИМА ГОСПОД - първа част!!!
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1004 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   През далечната  1985г. още като студент  месец януари - 1985г. работех  по настояване на проф. фон Готе  в неговата лаборатория.     Това стана след като  през януари 1985г.  се явих за  всички изпити по физика   като бях едва първи курс  в Техническия  Университет  ИЛМЕНАУ -  преди ГДР - сега Федерална Република германия.
    В лабораторията през февруари 1985г.  ОБАЧЕ  ЗА ОЧУДВАНЕ на  ЦРУ,  и на всякакви служби  ПОД РЪКОВОДСТВОТО  НА ПРОФ ФОН ГОТЕ  открихме    свръхпроводимост  на  един тип материали,  разработени от военно-промишления комплекс  на ГДР.
    Случайна  или не  за този факт е разбрал  втория секретар на посолството  на  народна Република България в Берлин лицето Стоил Стоилов.  Той след това се разбра  че е агент на държавна сигурност и доказано  на други служби.
    Та този "СВЕТЪЛ ЧОВЕК"  започна да ме преследва. Нищо че Илменау  се намираше  на около  над 450 км. от БЕРЛИН.  този " СВЕТЪЛ ЧОВЕК"  искаше да открадна материала,  да му кажа структурата , като срещу това МИ ПРЕДЛАГАШЕ  : "  11 000 000  / единадесет милиона/ ЩАТГСКИ ДОЛАРА икъща да 5 000 000  / пет милиона / щатски долара във Флорида.   Явно парите  не бяха  от българското разузнаване на територията  на САЩ.
      Аз отказвах ли отказвах. Някой  може  да ме нарича глупак,  но съм такъв - 100 процента бащичко. Баща ми е създав л над 200 фабрики  - машиностроителни заводи и заводи на химическата   промишленост от  1959  до  1984г. и НЕ Е ВЗЕЛ НИТО СТОТИНКА  от ДАЖЕ ТОВА КОЕТО МУ СЕ Е ПОЛАГАЛО.  Той беше виновника  БАЛКАНКАР  да има  41  %  пазарен дял В ЦЕЛИЯ СВЯТ пред  далечната 1984г.  Искаха да го вкарват затова в затвора и т.н. 
       Тези напъни   явно са дошли до ушите на ЩАЗИ.  На нас ни забраниха да публикуваме  нашето откритие  направено  под вещото ръководство на проф. ФОН ГОТЕ.  Бях поканен  учтиво от него  да  не посещавам лабораторията,  хората на ЩАЗИ и други явно се страхуваха , че няма да удържа на атаката на ВТОРИЯ СЕКРЕТАР НА  ПОСОЛСТВОТО НИ В БЕРЛИН - СТОИЛ СТОИЛОВ.
        Верно  направих два сърдебни удара през  шест месеца   ЗАРАДИ   ВТОРИЯ СЕКРЕТАР. Бях и в кома. НО НЕ ПРЕДАДОХ   професора си.
         Октомври 1985г. двама физици  от Швейцария  публикуваха  по-лоши резултати от нас  - КАТО РЕЗУЛТАТ  1987  Г СЪЩИТЕ ТЕЗИ ДВАМА ПОЛУЧИХА НОБЕЛОВАТА НАГРАДА ПО ФИЗИКА.
      
        ИЗВОД:  ДС и КОРУМПИРАНИЯ АГЕНТ на чужди СЛУЖБИ  МИ ОТКРАДНА  НОБЕЛОВАТА НАГРАДА. А тогава бях едва на 22 години  И от  септември 1984г.  на съвещание  на  100 професори и доценти в ГДР  МИ БЕШЕ СЛОЖЕН  ПРЯКОРА"  ГЕНИЯТ".

     И при двата сърдечни удара, при едни от които бях даже и в кома - ВИДЯХ СВЕТЛИНАТА В ТУНЕЛА и РАЗБРАХ ЧЕ ИМА ГОСПОД.

     След случилото се  хората които ме спасиха  ми предложиха да затрият цялото семейство  на  тези виновни  " ДРУГАРИ".  Аз казах - "НЕ" , - ще си сложим грях на душата. Виновен  беше и друг секретар от посолството, който и ДО МОМЕНТА  Е ПОСЛАНИК В РАЗЛИЧНИ ДЪРЖАВИ  И ПРЕДСТАВЛЯВА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ. 
     като краен резлутат  2007г. моите хора хванаха  същият ТОЗИ  " ЧЕСТЕН ЧОВЕК" СТОИЛ СТОИЛОВ В МОСКВА   да предава  данни  за Руси  на чуждо разузнаване. Моят човек  му е казал :  " ТИ ИМАШ ГРЯХ  КЪМ ЕДИН ВЕЛИК ГЕНИЙ".   Та  "честния  човек"  вместо да приключи бързо със себе си,  се хвърли  от висок етаж на сградата в МОСКВА. 

     ТАКА ЧЕ ИМА ГОСПОД !!!  И ТОЙ НАКАЗВА  ЖЕСТОКО!! 

     Скоро ще Ви  напиша и други доказателства  за ГОСПОДНЕТО ДЕЛО!!! и ГОСПОДНЕТО НАКАЗАНИЕ  над СЪДИИ И ПРОКУРОРИ -  






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1004252
Постинги: 1250
Коментари: 97
Гласове: 367
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930