Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2015 19:38 - МОЛЛОВИ и техните помощници - съдии, ЧСИ-та, прокурори и ченгета СА ВИНОВНИ ЗА СЪСИПВАНЕТО НА СИНА МИ
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 988 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.12.2015 08:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  В крайна сметка истината ще излезе. Готви се цяла книга за това, кака  НАЙ-ЧЕСТНАТА, НЕКОРУМПИРАНА, НЕ ПРИНАДЛЕЖАЩА НА МАФИЯТА МОРАЛНА СЪДИЙКА на Софийски  Градски Съд  Йорданка Борисова Моллова , нейния брат и семейство - баща й и майка й,  десетки прокурори , няколко ЧСИ-та, корумпирани ченгета, корупирани  служители на НАП,  и няколко  престъпни държавници, съсипаха ЖИВОТА НА СИНА МИ.
     Беше далечната  2004г. когато   ми даваха да виждамв сина си,  който  съгласнно  закона на Династия Добрев - Халачев  е правен  така, че да се роди на точно определена дата в точно определен час.  Синът ми  когато трябваше да се връща  примайка ми , която живееше  в Обеля-2,  му ставаше лошо и тръгваше да повръща.  След това разбрах,  че те са го пребивали, че е с мен.
    Даже когато  му  подарих  две блузи за зимата ,  когато се е върнал  МОРАЛНАТА   ИЧЕСТНА ЪСДИЙКА  - майка му  ги е нарязала с ножица.
   Горкото ми МОМЧЕ какво е трябвало да  изживее.
   Даже и когато на 7 години бягаше  от Обеля-2  до квартала ми където живеех.
   И  когато  на 25 март 2005г.  честната му  иморална съдийка - майка  го изпрати  да живее  при  родиштелите й  в Горна Оряховица.
   Когато  почти цяла година  2005г. въпреки  режима ми на контакти  не ми даваха да го виждам. 
    ГОСПОД НА НАКАЖЕ  ВСИЧКИ ПРОКУРОРИ  -  МИРЧЕВ, НЕМСКА и ДЕСЕТКИ ДРУГИ  според които НЕИЗПЪЛНЕНИЕ НА СЪДЕБНО РЕШЕНИЕ  за режим на контакти  НЕ  Е БИЛО ПРЕСТЪПЛЕНИЕ . Някои ГОСПОД  ги наказа - прокурора НАЛБАНТОВ.
    Даже и когато уведомих началниците на честната съдийка  Светлин ВЕЛКОВ МИХАЙЛОВ, Георги Колев и  КОЛев, и други  те не предприеха никакви  мерки.  НЕКА ГОСПОД  ГИ НАКАЖЕ СЪС ДЕЦАТА ИМ - НАЙ-ЖЕСТОКО.
    Когато  през 2005г.  пътувах  до Горна Оряховица  с бинокъл в ръка,  и на 200 - 250 метра се опитвах да зърна  сина си,  кога  излиза от къщата, или когато се прибира.
     Когато  ЧЕСТНИТЕ И МОРАЛНИ  бивши  служители на  Складова техника и морална  сестра в детско отделение  са говорили на СИНА МИ - че съм бил престъпник, мвошеник, убиец.   И когато  детето  след като  от  септември 2005г. ми позволяваха  да го виждам по  2-3  часа ,  се чудеше как да се държи  с мен. ИЗТРЪПНАЛО ОТ ЛЪЖИТЕ НА МОЛЛОВИ. Как да гледа  баща ми , киойто  420 доценти и професори в Германия  още  през  октомври 1984г. обявиха за "ГЕНИЙ",  който  е завършил  първото си образования  инжеренорство реално за  2  години и 1 месец вместо  5 години и половина,  и през това време е  учил,  теоретична физика,  право,  неврофизиология, логика, и други дисциплини.
  И ДЕТЕТО  МИ Е БИЛО ПРИНУДЕНО  да  казва  на своите  другарчета, че баща му живее  в ГЕРАМАНИЯ.
   Какво  са му говорили МОЛЛОВИ,  че  детето ми  на 20.10.2006г.    да се захише на единия  от телефонните ми секретари: " Мръстникомръсен  ти не си ми баща,  .... ЩЯЛ си да МЕ ДАДЕШ  В ДОМ МАЙКА И ДЕТЕ....".
    Това е моралното поведение  на  НАЙ-МОРАЛНАТА И ЧЕСТНА СЪДИЙКА ОТ СГС  МОЛЛОВА и семейството й.
      и  СЕГА  - ДЕТЕТО  МИ  ДА НЯМА ОПОРА,  ДА БЪДЕ ЗАПЛАШВАНО НЕПРЕКЪСНАТО,  да няма вяра  в живота ,  в приятели  ,  в близки.
      ДАЖЕ  И ДА УЧИ  В ЧУЖБИНА . Знам къде.
     ЗА ПОРЪЧКИТЕ    И ГАДОСТИТЕ ,РЕКЕТА , ИЗНУДВАНЕТО ,  СКАЛЪПВАНЕТО НА ПОРЪЧКИ СРЕЩУ МЕН  от  ЧЕНГЕТА,    ГЛАДНИ ПРОКУРОРИ, , даже и ЧСИ- та ,  ПРОКУРОРИ  ИЗВЪРШВАЛИ ПОРЪЧКИ СРЕЩУ МЕН  - за да бъда осъден, СЪДИИ  които ми прекратяваха дела и заради които ми изчезнаха  над  350 дела в СГС  и в цялата ДЪРЖАВА  - четете  в следващия материал.
   
    И НЕКА ГОСПОД НАКАЖЕ  ВСИЧКИ  ПРОКУРОРИ,  СЪДИИ, ГЛАДНИ ПРОКУРОРИ,  КОРУМПИРАНИ СЪДИИ и  прокурори,  корумпирани ЧЕНГЕТА,  ДАНЪЧНИ и други, които  помагаха  на МОЛЛОВА и МОЛЛОВИ, не само да ме съсипят  , но и съсипаха реално СИНА МИ - НАЙ-ЖЕСТОКО - ПЪРВО ДЕЦАТА ИМ.

   И  НЕКА ГОСПОД НАКАЖЕ ВСИЧКИ СЪДИИ  ОТ СГС,  СРС,  и други съдилища  КОИТО ПОМАГАХА  на МОЛЛОВА   ,  да ми изчезват дела  още от  2005г. - НАй-ВЕЧЕ И ПЪРВО ДЕЦАТА ИМ. ВИНОИСИСД.А.

    СЪСИПАХА МИ ЛЮБИМИЯ СИН .    ЗА НЕГО  ГОСПОД ЩЕ НАКАЖЕ  ВСИЧКИ  ТЕЗИ СЪДИИ,  ГЛАДНИ ПРОКУРОРИ, мърши, курви   и проститутки.

    ДЕСЕТ ГОДИНИ НЕ МИ ДАВАХА ДА ГО ВИЖДАМ.  17 ПЪТИ  СЪМ ГОНЕН  ОТ ЦЯЛАТА ПОЛИЦИЯ  ОТ ГОРНА ОРЯХОВИЦА И ВЕЛИКО ТЪРНОВО, ЗАЩОТО БЯХ ОТИШЪЛ ДА ВИДЯ СИНА СИ.
   ДОБРЕ ЧЕ СЪМ ОБУЧЕН ДА  СЕ ИЗМЪКНА  ОТ ВСЯКАКВА КЛОПКА - ДАЖЕ  ЕДИНИЯ ПЪТ  БЯХА ВДИГНАТИ  17 КОЛИ ПЪЛНИ С ЧЕНГЕТА - КОРУМПИРАНИ ОТ ЦЯЛ ВЕЛИКО ТЪРНОВО И ЦЯЛА ГОРНА ОРЯХОВИЦА  ДА ЗАЛОВЯТ  БАЩА,  КОЙТО БЕШЕ ОТИШЪЛ ДА ВИДИ СИНА СИ - С ЦЕЛТА ДА ГО ЗАДЪРЖАТ  ПО ПОРЪЧКА НА КАРВИТЕ МОЛЛОВИ .

    НЕ СЛУЧАЙНО  - ДЕВИЗЪТ НА " ДИНАСТИЯ ДОБРЕВ - ХАЛАЧЕВ"  Е  " ЧЕСТ, ДОСТОЙНСТВО И  ЖЕСТОКА  ПРАВЕДЛИВОСт".

     В иемота но Господ . В името на Фамилията.  А.


 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1004495
Постинги: 1250
Коментари: 97
Гласове: 367
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930